Ik wil weer eens een leuk cadeautje aan mijn vriend geven. Maar tja.... hij heeft ALLES al! Ja alles..... Ik vraag zo vaak aan hem: wat zou je nog graag willen? Zegt ie: niks, ik heb alles al wat me hartje begeert. Tja.. wat moet je daar nou op zeggen?? Ik weet wel het is heel lief van hem dat ie zeg dat betekend dat ie gelukkig is. Maar ik wil hem eens weer een cadeautje geven. Maar WAT?? Hij is helemaal weg van kranen. Heb wel eens naar een windwijzer van een kraan zitten kijken, maar kom ik niet veder helaas. Of ze zijn in de 80 euro tja... dat word me een beetje te gek het moet wel een cadeautje blijven vind ik.
Paintballen, karten, een uurtje in een ferrari rijden lijken mij echt mannendingen waarmee je elke man blij mee kan maken. Meestal ook in aanbieding bij vakantieveilingen of op groupon.
Sleutelhanger met foto van jullie zoontje. Telefoonhoesje met meerdere foto's van jou, jullie zoontje, kraan etc Een wijn- of bierglas laten graveren met een lieve tekst Armband of horloge met foto's / persoonlijke tekst
Mijn man is in oktober jarig, ik vind het ook altijd zo enorm lastig maar zit nu te denken aan een weekendje weg in een leuk hotel! Heb Londen op het oog, maar het zou ook zo nog zuid Limburg kunnen worden.
Ik vind dit ook altijd lastig. Mijn man is echt een sportfreak. Dus koop altijd wel sportieve artikelen. Laatst wel een heerlijk geurtje gekocht of een Rituals pakket
Love is Art kits - LOVE is ART Ook bijna 80 euro, maar wel blijvend Edit: zie net dat ik je zin verkeerd las 'het moet wel een cadeautje blijven', las ik als 'dan moet het wel een blijvend cadeautje zijn'.
Ik zou anders een lekker dagje weg doen. Als je alles al hebt, kun je altijd nog herinneringen erbij nemen