hallo allemaal ik ben een vrouw van 30 jaar die al 4 jaar in het ziekenhuis loopt i.v.m kinderwens. nu zijn we zo ver dat we met icsi moeten beginnen. maar voor het zover is moet ik progynova slikken om mijn bms dikker te laten worden. ik heb 14 dagen 4mg geslikt en het resultaat was een slijmvlies van 2,8 nu moet ik nog eens 14 dagen 6mg slikken en 18 jan. weer terug komen. als dit niet helpt zeggen ze dat het geen zin heeft om icsi te doen. ik ben ten einde raad, omdat ik geen goed gevoel heb bij die medicijnen en bang ben dat dit wel eens het einde van mijn droom kan betekenen. heb ook wel eens menopur gespoten en toen had ik een bms van 4,3 heb ook gevraagt of die dosis hoger kan, maar dan krijg ik teveel eitjes. ik spoot dan de helft van de normale dosis en had dan al 3 eitjes, maar dan wel een bms van 4,3. weet nu ook niet hoe we verder gaan. zit dus op het wachtbankje. ik hoop iemand te vinden die hetzelfde probleem als mij heeft/had, zodat we elkaar kunnen steunen en informeren.