Hallo! Ben nieuw op het forum en wil me even voorstellen. Ik ben 25 jaar en al 8 jaar samen met mijn vriend. Wij wilden alle 2 al langer kinderen en hebben besloten er nu voor te gaan aangezien woon en werkomstandigheden het nu toelaten. Ik heb een onregelmatige menstruatie, dus ben met ovulatietesten begonnen omdat ik geen flauw idee had wanneer de eisprong plaatsvindt bij mij. Vandaag werd het streepje donker, dus er zal vanavond geknutseld worden! hihi! Ik vind het allemaal wel erg leuk en spannend en had behoefte om het te delen, vandaar dat ik me aanmeld bij dit forum. groetjes, Fruity
welkom! wow dat jij wel een donker streepje had zeg! nou dan ben ik erg benieuwd en wens ik je veel succes en natuurlijk ook plezier samen!! Groetjes
Mijn cyclus verschilt van 4,5 tot 5,5 week. Geen touw aan vast te knopen.. Dus ik ben heel vroeg begonnen met testen en vandaag is het raak! Lukt het bij jou niet om de piek te vinden dan? groetjes
nee ben nu 3 maanden al aan het testen en streepje werd op dag 18 wel ietsje donkerder dus toen ook gevreeen. Mijn cyclus is 29 dagen dus ik ga er van uit dat ik dag 14 of 15 ovuleer maar mss is het dus veel later. Ik ga het gewoon eens proberen van dag 10 tot 20 in januari