Ben helaas nog niet zwanger, maar mijn man en ik hebben het veel over meidennamen gehad en uiteindelijk hebben we een top 2.....mijn nummer 1 naam en zijn nummer 1 naam....ben benieuwd welke jullie het leukst vinden.... Gelukkig zijn we allang uit de jongensnamen hahaha... Ben erg benieuwd wat jullie vinden.
Ik heb gestemd op Rozemarijn, dat vind ik een erg leuke naam! Madelief vind ik ook mooi, maar net iets minder!
Pff moeilijk hoor... Ik vind beide namen niet mijn smaak en ik vind dan madelief mooier dan Rozemarijn. Echter, als je het wil gaan afkorten vind ik Roos leuker. Bij Madelief kan ik me namelijk niet echt een leuke afkorting voorstellen. Dus ik heb gestemd op Rozemarijn maar alleen om de afkorting Roos
Ik heb ook gestemd op Rozemarijn, vind het helemaal een leuke naam. Hou er ook van dat je hem dan af kan korten tot ook een 'echte' naam (net als wij met Benjamin hebben ). Zou het zelf ook wel willen als meisjesnaam mochten we een meisje krijgen maar een bekende van me heet Roos dus dat zie ik dan toch niet zitten .
Had miss. niet duidelijk verwoord.....Rozemarijn wordt de officiele naam maar Roos wordt dan de roepnaam en Madelief blijft gewoon Madelief haha.... Overigens is Madelief mijn 1e keus en mijn man gaat helemaal voor Rozemarijn (Roos).
Ik zou van Rozemarijn dan Roosmarijn maken. Ro-ze-marijn vind ik te lang. En Roos als roepnaam Madelief haalt het niet bij Roosmarijn
Haha...dat is grappig een kennis van mij heeft haar beide meiden zo genoemd...rozemarijn en madelief...dus ik vind ze allebei leuk ...
Ik weet het niet zo goed. Ik houd van wat kortere namen, waardoor ik eerder voor Roosmarijn zou gaan (kan het meisje ook voor Roos kiezen later), maar van de lange varianten vind ik Madelief veel mooier! Heb uiteindelijk voor Madelief gekozen.
Madelief...en zou het afkorten naar lief Vond hem zelf ook leuk maar aangezien we zelf alletwee met een M beginnen niet gedaan...de engelse versie was een optie, Daisy...maar een andere bloem heeft gewonnen ...Jasmijn