we zijn aan het zoeken naar een jongens of meisjes naam voor een broertje of zusje voor Djesslyn. maar ik kom steeds met namen die met een D beginnen en manlief heeft iedere keer een naam die ik niet leuk vind. dus ben bang dat het een lange zoektocht wordt. ik hou van namen die je niet te veel hoort en moet natuurlijk bij Djesslyn passen dus kom maar op,
Meisje: Caithlyn (je kunt het op verschillende manieren schrijven). Voor een jongen weet ik het zo snel even niet.
Djesslyn & Dilana-Dilara-Dimara Djesslyn & Djolisa Djesslyn & Rilana Djesslyn & Devana Djesslyn & Delani Djesslyn & Diona-Dyona Djesslyn & Danisha Djesslyn & Jaylee Djesslyn & Niquelle Djesslyn & Yaëlle Djesslyn & Bryona Djesslyn & Yolena Djesslyn & Lyona Djesslyn & Fayenna Djesslyn & Chivaro-Chivano-Chevano Djesslyn & Dylano-Delano Djesslyn & Gelani-Jelani Djesslyn & Kenley Djesslyn & Rayvano-Rivano Djesslyn & Devano
thanks voor jullie berichtjes. maar er staat nog niet wat ik echt leuk vind... wel zie ik veel namen met een D. en sommige vind ik echt leuk, maar dan is het weer een D.
hey meid ik vind ook namen met een d zo mooi hebbe heel lang getwijfeld maar toch gedaan ons 2de kindje ook naam met een d gegeven mijn zoontje heet dylano en mijn dochtertje djesmay(komt maar 2 keer voor in nederland) dua gewoon doen gewoon pakken wat je mooi vind al is weer een d
zijn er nog meer mensen die een mooie leuke jongens en meiden naam kunnen verzinnen voor ons? we zijn er nog niet uit. en begin nu toch echt zin te krijgen om de naam toch te vinden. wij weten niet wat het wordt en willen het ook niet weten. dus moeten een jongen EN meidennaam verzinnen. vond het de 1e keer moeilijk maar nu helemaal!!
Wat voor soort namen vinden jullie leuk? Kun je misschien een paar voorbeelden geven? Das makkelijker
ik ken een (klein) meisje: Ayesha / Ajesha . Vind het wel passen bij jullie oudste. broertje heet: Guilliano
ik vind best een hoop namen leuk. alleen kan de naam niet vinden die bij mijn dochter past. mag wel een naam zijn die je niet te veel hoord maar ook weer niet TE Appart. of ik verzin een naam die weer met een D is. of mijn man vind het niks. en jongensnamen zijn een ramp
Djesslyn en Cynthia Djesslyn en Michelle Djesslyn en Rosalie Djesslyn en Quinten Djesslyn en Jeffrey Djesslyn en Thijmen
@vlinderke en chantal. nee niet echt wat voor ons sorry. @lizzy ik vind alleen thijmen wel leuk, maar je raad het al. mn man niet....