ikzelf heb een dochtertje dat Amber heet. mn vriend heeft 2 zoontjes, Bradley en Jaysen. nu krijgen we samen en zoontje en ja welke naam past daar nou leuk bij. mn dochtertje heeft maar 1 naam en zijn zoontjes 3 of 4 namen. dus ja dat is ook alweer een probleem. dus welke naam past er mooi bij. mijn naam begint met een W en mn vriend zn naam met een C. dus geen naam met de letter A, B, C, J of W
Hmm, denk dat het dan wel handig is om te weten wat je bijvoorbeeld leuk vindt? Ik vind Amber en Bradley/Jaysen namelijk hele verschillende namen. Zijn Bradley/Jaysen het soort namen dat jullie zoeken of meer namen in de trend van Amber? Bij Amber vind ik bijvoorbeeld passen: - Dion - Luuk - Tobias - Robin - Jasper - Stefan - Nathan - Ivar - Pascal Bij Bradley/Jaysen: - Damian - Brandon - Owen - Dean - Ryan - Cameron - Joshua - Jaimy - Levi - Duncan
amber is niet het dochtertje van mn vriend. en de 2 jongens niet mijn kids. dus ja daarom verschillen de namen zoveel. wij vinden namen zoals fabian, yannick/yanniek wel mooi
Yannick vind ik heel leuk! Vind ik ook wel mooi bij de andere namen passen. Verder: Maxim Joren Alain Jurriën Tristan Dominic Colin Jordan / Jordin Joël Noah Dion Rowan