Helaas vind mijn Elias niet zo mooi omdat de betekenis hem tegenstaat Het betekent Jaweh is mijn god. Wij zijn zelf niet gelovig en dan vind hij dit wat te ver gaan. Op zich wel begrijpelijk....
Weet iemand of er een jongensnaam is die iets van onverwacht of verrassing betekent? Is wel toepasselijk bij deze zwangerschap
Je hebt ook wel 2 mooie apparte namen, moeilijk wat bij te vinden! Maar dat moet goedkomen. En Alfred erbij.... hahaha ik zie het al helemaal hahaha.... Neee!!!! Mijn nicht woont in Engeland en haar zoon heet ook Oliver, dochter Zoë nog nog een zoon.... maar ik kom toch ineens niet op die naam! Grrrr....
Wat een leuke namen...!!! Al vind mijn man het minder jammer genoeg.. Ik zou er leuk bij vinden: Benjamin, Sebastiaan, Sebas, Bastiaan. En ik heb er eentje op mijn tong liggen maar kan er niet op komen... Grrr!!!
Jayden Carsten kyan Quinten Qylian Quirijn Xavier Xander Rogier Maar de leukste die ik er echt bij vind passen is: Rutger
hahah moet bij Alfred gelijk denken aan Alfred J Kwak hahaha Wat vindt je van Niels zo heet onze zoon namelijk ook
Hallo, Thanks voor het meedenken weer! Samuel vind een beetje bijbels, ik weet niet of het zo is. We zijn niet gelovig.... Rutger vind ik zo´n oude naam, in de zin dat het niet bij een babietje past of klinkt dit gek?
Maakt toch niets uit! Als je een naam mooi vind, moet zoiets je niet tegenhouden! Wij zijn ook niet gelovig en vinden bepaalde bijbelse namen wel leuk! Maar dat is niet mijn eerste associatie! En heb je er al wat kanshebbers tussen gezien?