Vandaag gehoord dat we nog een zoon krijgen. Ik was er van overtuigd dat het een meisje was hahaha! Nu op zoek naar leuke jongensnaam. Of iets korts of iets met 2 lettergrepen. Iemand een leuk idee?
ik las alleen nog je onderwerp en het eerste wat bij mij opkwam is: Suus, Bram en Stijn. Teun is ook leuk trouwens
Suus, bram en gijs Suus, bram en joep Suus, bram en daan Suus, bram en rick Suus, bram en jens/rens Suus, bram en tijn Suus, bram en lars
Suus, Bram & Sten (zo heet onze zoon) Suus, Bram & Daan Suus, Bram & Cas Suus, Bram & Wout Suus, Bram & Jens Suus, Bram & Job
Suus, Bram en Flip Suus, Bram en Joep Suus, Bram en Joon Suus, Bram en Koen Suus, Bram en Leif / Leiv Suus, Bram en Loek Suus, Bram en Loet Suus, Bram en Niek Suus, Bram en Niel Suus, Bram en Olle Suus, Bram en Onne Suus, Bram en Onno Suus, Bram en Otto Suus, Bram en Tijn Suus, Bram en Tilo Suus, Bram en Toon Suus, Bram en Wolf Deze namen vind ik leuk omdat ze net als Suus en Bram 4 letters en 1 lettergreep hebben. Bovendien hebben Suus en Bram geen enkele letter met elkaar gemeen in de naam (de letters die in Suus zitten, zitten niet in Bram en omgekeerd), en deze namen die ik noem hebben ook elk hun 'eigen' letters. Ik vind dit dus heel mooie rijtjes haha
Zo Michelle! Jij hebt er echt over na gedacht. Leuk! En wat veel reacties! Joep vind ik erg leuk maar manlief niet. ( das met heel veel namen zo) Tijn is leuk. Hidde ook. Oh wat moeilijk he...