Hoi we zijn et zo goed als uit dat als het (volgende week) een jongen ia hij Wessel gaat heten. Andere kanshebbers waren Ravi/Revi Tygo Bram Xavi Davi/an Duko/duco/Dico Taro/Jaro Tias Kian Mika Stan Maar we vinden die niet zo lekker klinken bij Wessel. Wat vinden jullie en heb je een betere suggestie??? Groetjes Gupsie 39 weken
Iets wat eindigt op een klinker vind ik er best achter kunnen. Dus bv. Wessel Jaro of Wessel Duco ofzo. En anders misschien iets (qua klank) langers er achter? Dus bv. Wessel Alexander, Wessel Benjamin, Wessel Matteo, Wessel Christiaan, Wessel Leonard ofzo.
Pff wat een diversiteit nog in namen! hihi De andere namen die je hebt uitgekozen zijn inderdaad heel verschillend, terwijl Wessel juist wat Hollandser is. Ik zou eventueel een naam kiezen die wat langer is als 2e naam, zodat het wat vloeiender klinkt? Dus bijvoorbeeld Wessel Daniël ofzo? Succes met kiezen!
Grappig! Ik vind bijna alle namen (wel) leuk, behalve Wessel! Ik vind het moeilijk om een 2e naam achter Wessel te zetten, Wessel Daniël klinkt wel ja ( ook al is het mijn smaak niet) de andere namen uit je lijstje vind ik te hip voor achter Wessel! Spannend, nog maar 1 weekje!
Ha meiden bedankt voor jullie reacties. Daniël zit al in de vrienden kring dus dat gaat niet. Het zijn inderdaad verschillende type namen, misschien vind ik het daarom ook minder passen. Tijmen id ook erg leuk, maar man lief is wat minder enthousiast. James klinkt wel lekker, maar vinden we toch iets te Engelse uitspraak. Ach ik zal eens kijken op het naamkaartje van de gyn... Groetjes Gupsie Misschien komen er nog meer suggesties binnen?
Wessel... Elian, Boyan, Sam/Xam? Moeilijk! In ieder geval verschillende aantal lettergrepen erachter gezet, weet ook niet wat lekker bekt met de achternaam. Nu snap ik eigenlijk zowieso niet een 2e naam? Tenzij je iemand vernoemt ofzo vind ik het zo overbodig! Ik heb al moeilte een beslissing met 1 naam te maken, laat staan nog eentje extra verzinnen! Waar is dat eigenlijk voor nodig?!
Wessel is een superleuke naam! Als je er een 2de naam achter wilt doen moet ie wel van hetzelfde type zijn. Wessel is een friese naam...misschien moet je eens wat friese jongensnamen opzoeken en is daar een leuke combi in te vinden?
Ik vind Wessel zo'n leuke naam!! als hij niet al in onze familie zat was het voor ons ook een serieuze optie geweest.... Wessel Jimme misschien als je het echt hollands wilt houden of Wessel Jay als je toch een iets engelse twist wilt geven.
Wij willen graag 2 namen, dochters 2e naam is ook mijn moeders 2e naam en die van mijn zusje. Maar vind het vooral ook een mooie naam! Heb er zelf maar 1 waarmee ik vroeger veel gepest ben. Nu willen we eigenlijk niet per se vernoemen, want heb nog een achoonzus, 3 broers en schoonouders. Tja en niet de meest leuke namen. Bij de vorige zwangerschap dachten we aan Franciscus (frank) naar mijn overleden vader. Maar ja hoe doe je het dan met andere familieleden (die dus nu nog leven). Leuk om te lezen dat sommige Wessel leuk vinden. Moet er zelf nog even aan wennen maar heb daar niet meer zo veel tijd voor. En dus al blij met 1 goeie naam... Bedankt voor het meedenken!!
Leuk, Wessel! Wessel Jouke Wessel Jorian Wessel Morris Wessel Julian Wessel Mattias Wessel Jannick Wessel Elias Wessel Fobian Wessel Christiaan Wessel Marijn Wessel Silvijn
Gepest omdat je maar een naam hebt? Maar ik zou dan denk ik toch voor Wessel Frank gaan. De vernoeming is mooi en ik neem aan dat je familieleden dit ook prachtig gaan vinden.
Ik vind Wessel Frank ook een mooie combinatie. 2e naam met een C of W zou ik in elk geval niet doen, WC of WW als initialen vind ik toch wat minder leuk.