hoi wij hebben een dochter noa maar vragen ons af wat daar leuk bij past. voor een meisje vind ik lena ook leuk en voor een jongen levi, maar manlief vind dat geen leuke namen .
bedankt voor de reacties! ik zie een aantal namen waarvan ik mensen ken dan vind ik dat gelijk niet leuk meer. ik zie er nog niet iets tussen staan wat ik echt heel leuk vind. timo vind ik ook erg leuk maar zo heet mijn buurman.
Noa & Yara Noa & Lois Noa & Chloé Noa & Isa Noa & Faye Noa & Jade Noa & Sem Noa & Jim Noa & Levi (érg leuk hoor!) Noa & Joël Noa & Jamie Noa & Luca
Noa en Marit Noa en Lianne Noa en Bente Noa en Janne / Janna Noa en Amber Noa en Dagmar Noa en Ivo Noa en Jelle / Jelte Noa en Timon Noa en Jorrit Noa en Jacco
Grappig, wij hebben voor een jongen de naam Levi (vind ik dus erg leuk!) en voor een meisje als 2e naam Noa. Als 1e naam gaan we waarschijnlijk voor Ise. Ook leuk voor een meisje: Linn, Jade,Emma, Suze. Voor een jongen: Sem, David, Finn.
Ik zie net in berichten voor me dat er meerdere meiden zijn die Levi een leuke naam vinden bij Noa. Toevallig!
noa &isa zag ik staan die vind ik erg leuk! noa& levi blijft leuk, ik ga toch maar even nog een paar maanden zeuren bij mijn man.
Noa emt een meisjes naam erbij: Noa en Myra Noa en Lenna Noa en Lana Noa en Isis Noa en Isa Noa en Zara Noa en Lize Noa met een jongens-naam: Noa en Stijn Noa en Sem Noa en Syl Noa en Sam Noa en Nick Noa en Max Noa en Lenn Hoop dat er misschien iets tussen zit voor je... Vind Noa wel lekker bekken met een korte naam voor een tweede kindje....
Ik hed ook een jongensnaam die mijn man eerst ook niets vond, en hij is overstag... dus probeer maar gewoon. leon bij noa? (maar misschien omdat mijn vriendin die twee heeft dat ik het vind passen)