wij hebben een zoontje die Senna heet. Weet iemand een leuke meisjes naam die er bij past. vind het zo moeilijk...
Senna en Fiene Senna en Lotte Senna en Lenthe Senna en Ariane Senna en Anne Senna en Mette Senna en Fenne Senna en Linde Senna en Laure Senna en Hanne Senna en Erin Senna en Elin Senna en Elise Senna en Loïse Senna en Eloïse Senna en Esther Senna en Sophie Senna en Jara Senna en Jinthe Senna en Isa Senna en Indy
Zie banner! Namen die wie op ons lijstje hadden staan, waren: Fiene Indy Jinte Jasmijn Maar het is bij ons dus Evi geworden!
haha, ik heb die vraag juist andersom! Wij hebben nu een dochter Isis en ik ben nu zwanger van een jongen en die gaat waarsch. Senna heten! Dus, is Isis niet wat?
wat grappig. zeker een goede keus om je zoontje Senna te noemen!! ik ben er nog niet uit, vind het zo moeilijk.
- Senna en Jasmine - Senna en Nina - Senna en Robin - Senna en Loïs - Senna en Lucia - Senna en Jada - Senna en Britt - Senna en Aline - Senna en Mariam - Senna en Sofia - Senna en Leonore - Senna en Lia - Senna en Alissa - Senna en Elvira - Senna en Vera - Senna en Enid - Senna en Fenne - Senna en Fiona
Senna en Marije / Mareille / Mireille Senna en Lisanne / Lisan Senna en Britte Senna en Noa Senna en Merel Senna en Janna Senna en Yonne Senna en Jara Senna en Kyra Senna en Sylke Senna en Mirthe Senna en Sjanne Senna en Flore Senna en Nora Senna en Sara