Pffff namen,julie raden het al....dilemma! Hoe weet je nou of het DE naam is? Het eene moment denk ik "JA" en het andere moment "of toch niet" Met manlief nog niet echt overlegt maar als het geen rare of ingewikkelde naam is vind hij het toch wel goed Onze zoon heet Moreno en aangezien mijn naam met een M begint lijkt het me leuk als dochterlief begint met een D omdat papa er ook mee begint. (maar als ik een andere naam tegen kom met een andere letter maakt het ook niet uit) Zit zelf erg te twijfelen tussen bepaalde namen maar weet dus niet of het de naam is! Zal even mijn rijtje plaatsen en dan graag jullie mening èn Mss nog meer leuke namen Moreno en Delana Moreno en Daphne Moreno en Merle Moreno en Esmée Moreno en Ilana ------------------------------------------- Iemand nog meer tips of welke vinden jullie het leukst uit het rijtje? Bedankt alvast!
merle absoluut de leukste! en over wanneer een naam DE naam is, kan ik je niet helpen, hier 2 meisjes en 2 jongensnamen over waar tussen we onmogelijk kunnen kiezen haha
Ik vind Esmee het leukst maar niet echt in combi met de naam Moreno. Dan vind ik Delana de mooiste combi. Ik ken ook nog iemand die Merlin heet. Zou ook een optie kunnen zijn?
Merle en Esmee vind ik zelf de mooiste namen en ook wel passen bij Moreno. Delana past goed bij Moreno, maar vind ik zelf niet zo mooi. Daphne vind ik niks.
Had manlief net gevraagt wat hij dan voor een namen leuk vond. Toen zei hij dat hij nog geen namen had en mijn rijtje wilde weten. Dus heb het rijtje van hierboven opgenoemd en vertelde erbij dat Delana nog altijd mijn nummer 1 is. Zijn antwoord "oké,doen we dat" Dus we hebben afgesproken dat dit de naam is voor ons mits er nog een andere leuke naam op ons pad komt. Voor nu noemen we haar gewoon "kleine Delana"
De namen Dimara en Dilara zijn inderdaad appart. Maar vind het weer teveel lijken op Delana. En dan vind ik Delana weer "makkelijker" klinken kwa uitspraak. Maar wil absoluut geen Dylana hahahaha (discussies in een ander topic)
Hmmmm nee niet mijn smaak! desi wordt de dochter van mijn vriendin al genoem die destiny heet. Bedacht me net dat ik Delana ook nog een koosnaampje kan geven...Lana! Hahahahahaha vind ik ook "schattig"
Esmee vind ik het leukst, Delana het minst. Vind het een beetje een tokkie naam (sorry ). Lana vind ik dan wel weer leuk!