Ik denk gelijk aan helderrood Niet alle muren, maar 1 (het liefst de langste)..En dan met pip-achtig of hele foute roosjes of whatever 2 of 3 grote vakken maken op die rode muur. De ander muren wit en aankleden met leuke accesoires. Van die leuke kubuskastjes in blauw, rood, groen en/of geel (harde kleuren) verven en opvullen met kekke assecoires...Beetje de Mondriaan kleuren
ja behang hoeft niet zo duur te zijn... bij de praxis heb je ook hele leuke meiden behang voor een klein prijsje.. enja een tienerkamer... volgens mij zijn er maar weinig tiener meiden die een kamer willen met de kleuren blauw + beige/ecru/lichtbruin... ik zou gewoon samen met je dochter naar de winkel gaan om behang of verf uit te zoeken.. kan toch best, ze is al 12... is ook juist heel erg leuk voor haar om dat zelf uit te zoeken..
Zou ook haar laten kiezen, dan heeft ze een kamer die ze echt leuk vindt, en anders heb je kans op een 12-jarige die een hekel heeft aan dr kamer omdat ze het helemaal niets vindt.
Gewoon rood, wit blauw. Rijtjes, stipjes etc...Leuk in combi met een blauwe vloer Of rood, wit blauw met als thema strand, vuurtoren, boot, zee, vogels etc
Voor alle duidelijkheid; het was ook de bedoeling dat ze het zelf uit zou zoeken, maar toen we het eerder over hadden wist ze het zelf ook niet. Ik probeer dus niet voor haar te kiezen. En Delftsblauw...no offence, maar ik denk eigenlijk dat ze dan iets in het Belgische thema leuker vindt. (Wij wonen in België...Praxis is hier trouwens ook niet ) @Mamasuus: ze had al Tweety en een blauwe kamer, maar nu wil ze dus iets anders. We zijn naar de behangwinkel geweest en ze heeft gekozen voor fel/donkerroze en zilver. Nog voor een prijsje ook, 2 euro per rol! :O Ze wil iets met paarden in de kamer, weet nog niet hoe we dat gaan verwerken.