Een meisjes naam hebben we nog van de vorige keer, maar zijn nu dus nog op zoek naar een stoere jongensnaam. Ons zoontje heet Roan, dus moet wel bij elkaar passen... Nu hebben we wel wat namen die we leuk vinden, maar de naam zit er toch nog niet bij....... Roan en Robin ( vind mn man niet leuk helaas!!!) Roan en Nick Roan en Mike We hadden er nog meer, maar kan er even niet op komen.... Dus alle ideeeen welkom!!!!
onze zoon heet ook Roan Wij hadden ook best moeite om een naam voor onze 2e zoon te vinden, maar uiteindelijk is het Lars geworden. Ik vind Levi er ook leuk bij! succes!
Mijn beste vriendin haar zoontje heet Levi dus dat gaat m niet worden haha En lars had mijn schoonzus al ingedachten, dus dat word m ok niet... Wel moeilijk hoor!
Bedankt voor de reacties, maar tot nu toe staat de naam er niet bij. Of kindertjes van vrienden / familie die al zo heten......
Jack Sam Mels Steve Milan Milo Leon Jonah James Mexx Lance Liam Duke Kyan Ian Alec Alex Lex Rick Liam vind ik super bij Roan...
- Roan en Liam - Roan en Aidan - Roan en Brent - Roan en Jay - Roan en Finn - Roan en Jack - Roan en Dave - Roan en Vince