Abigail? Ik vind hem zooo leuk en mijn man gelukkig ook maar vraag me af of ie niet als te Engels word gezien voor hier?? Wat vinden jullie?? Groetjes Elles
Ik vind het echt een super leuke naam! Heel bijzonder voor in Nederland, over de grens zal hij wat 'normaler' zijn maar leuk hoor!
Een paard bij ons op stal vroeger heette zo... Daar hoorden vreselijke eigenaren bij, dus ik vind de naam daarom al niet zo leuk. Vind hem ook erg lang, persoonlijk zou ik daar niet voor kiezen. Maar op zich is hij niet verkeerd, komt ook door mijn associatie denk ik. Als hij mooi bij de achternaam past zou ik het gewoon doen!
Onze dochter heet zo , maar dan anders geschreven. Wij zijn er super blij mee, maar de helft van de mensen die we ontmoeten (ziekenhuizen,huisartsen,leidsters kdv enz enz) kunnen hem in eerste instantie niet uitspreken ! Mensen kennen de naam niet en gooien er een eigen variant in. Ik moet er wel bij zeggen dat wij bewust voor een engelse naam hebben gekozen,omdat wij haar 2 talig opvoeden. Daarom snappen mensen onze keuze ook.
Serieus? Weten zoveel mensen het niet uit te spreken? Hoe spreken ze het dan uit? Ik vind het een hele leuke duidelijke naam! In Amerika staat ie in de top 3 dacht ik.
Heel leuk.. Mijn kleine nichtje heet abby abigail, en noemen haar Abby. vind de volledige naam ook mooi, en echt niet te engels ofzo hoor!!
jij vind hem leuk, je man vind hem leuk dus wat maakt het uit wat de rest van de wereld ervan vind. Lekker die (mooie) naam gebruiken.
Oh vind dat echt een super mooie naam, wij hebben m als tweede naam, dus niet roepnaam.Had niet verwacht dat men het zo leuk zou vinden eigenlijk, want in Nederland is het toch anders met namen. Ik vind het vooral een mooie naam door de bijzondere klank.
Mooie naam. Kan wel voorstellen dat mensen hem fout uitspreken. In het Nederlands kan hij ook gewoon: Abigail met een trema op de i. Bijbelse naam die ook in NL gewoon in de Bijbel te vinden is