Onze derde is op komst en nu moeten we dus weer op zoek naar een naam die bij deze hollandse namen passen. Jongens en meisjes namen zijn welkom! Zelf vind ik Suze voor een meisje erg leuk en als Pim een meisje was geweest hadden we Meike. Ik vind het weer erg moeilijk, maar gelukkig hebben we nog even de tijd
Suze en Meike vind ik er erg leuk bij! Verder: Daan Thijs Sam Levi Thijn Auke Syb Jesse Bas Bram Sil Lize Roos Fiene Sterre Sara Hanna Fleur Floor Tara Jara
Lize voor een meisje vind ik ook erg leuk, die gaan we noteren. Bas voor een jonegn wel heel leuk maar papa heet adriaan dus dat wordt niet wat. meisjes namen gaan we wel weer uit komen maar jongensnamen.....ppfff vind het echt heel moeilijk.
Femke, Pim en Roos Suus Juul Sara Emma Jasmijn Nina Demi Dewi Sophie / Sofie Timo Teun Kyan Mees Thomas Bram Noud Milan Finn
Suze vind ik erg leuk en er goed bij passen net als Janne voor een meisje. Voor een jongen vind ik Jasper er leuk bij staan.
We zijn net van de vk en we zagen Timo in het namen boek staan, ik ken wel een jongetje die zo heet maar verder niet in de vriendenkring dus die naam gaan we iig vast onthouden. Thijs, Gijs erg leuk maar is al bezet, hihih.
misschien Joost of Bart (zo heten die van mij. heb ook nog een Tim maar Pim en Tim.....mwah....toch maar niet
Hahah Pim en Tim, nee en een vriendin van me heeft nu ook een Tim. Joost vind ik ook wel leuk. Jurre...mwa manlief houdt niet van namen met een R erin. We hebben eigenlijk nu alleen Timo hoog op ons lijstje staan.
grappig, want als Joost een meisje was geweest hadden we haar Femke genoemd......(en bij Bart stond die naam ook nog steeds op het verlanglijstje, maar het stokje stak er een stokje voor zullen we maar zeggen)