Volgens Vk minder ver zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NathalieD, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik heb 14 februari mijn eisprong gehad (100% zeker), en 26 februari had ik een duidelijke zwschapstest in handen (12dpo), 2 dagen voor mijn NOD.
    Volgens de echo (toen ik 8 weken was), was ik minder ver, dus ongeveer 7 a 7,5 week. Het kan toch niet dat ik minder ver ben aan de hand van de dag van de eisprong en de positieve test?
    Stel nou: ik heb volgens de vk een latere eisprong gehad, dan kon ik nooit zo vroeg positief testen toch? Je kan niet 6dpo bijv testen..
    Ik moet er wel bij zeggen dat ze de meting niet zo nauwkeurig heeft gedaan, ik kreeg de echo ook niet om de termijn te bepalen, maar ivm bloedverlies. Het belangrijkste was dus dat het hartje gewoon klopte. Maandag heb ik de termijnecho dus dan weten we meer.

2. Dana

Dana Niet meer actief

Je kan ook een latere innesteling hebben, het is van zoveel factoren afhankelijk dat het onmogelijk te voorspellen is zonder termijn echo. Maar goed je vk gokt nu zogezegd ook omdat het volgende week wel heel anders kan zijn ;)

3. Sas1983

Sas1983 Actief lid

6 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een late innestelling gehad? Ik zou me er niet te druk om maken, het is allemaal mm werk het opmeten.
    Succes maandag

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Maar kun je bij een late innesteling dan al zo vroeg positief testen?

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Dus 't maakt toch niet uit? Termijn echo is doorgaans bij 12 weken en niet bij 8. Korte reactie want dochter klimt op me...

Deel Deze Pagina