Manlief en ik zijn er nog steeds niet over uit. Misschien kunnen jullie helpen met wat inspiratie? Onze zoon heet Lucas. We zoeken er een leuke jongens- en meisjesnaam bij.
Nomi Janne Nikki Yasmijn Sofie Vienne/ Vienn Saar Julie Melle Robin Sebas Viggo Julian Merijn/ Merlijn Iets in die richting?
Lucas en Thirza Lucas en Noa Lucas en Louise Lucas en Eliza Lucas en Elise Lucas en Eva Lucas en Jolijn Lucas en Lotte Lucas en Matthijs Lucas en Ruben Lucas en Casper Lucas en Job Lucas en Noah Lucas en Daniël Lucas en Thijmen Lucas en Thomas Lucas en Jonathan
Bedankt voor alle inspiratie. Zitten hele leuke namen bij! Voor een meisje is het toch makkelijker denk ik. Vooral de jongensnaam vinden we lastig. Voor beide geslachten hebben we nu een naam, maar die eindigt op -as. Is dat niet stom naast Lucas?
Zelf zou ik niet voor een naam gaan die dan ook eindigt op -as Lucas en Jelte Lucas en Ruben Lucas en Iris Lucas en Mirte
Daar zitten wij dus ook een beetje mee, we vinden de namen op zich erg mooi, maar kan het samen met Lucas, omdat het dan beide op -as eindigt. Moeilijk hoor. Iris en Mirte zijn prachtige namen, zo heten mijn nichtjes. Ruben is wel mooi, maar misschien wat kak?
Wij gaan ons kindje Ruben noemen als het een jongen is.. En ons zoontje heet nu joas.. Wilde eerst ook Lucas doen.. Ik denk idd nu je het zegt dat 2 x as niet zo heel leuk is.