Hallo allemaal. Sinds gister weten we dat we er nog een meid bij gaan krijgen. Een jongensnaam was er al maar over een meisje worden we het niet eens. Wij zijn dan ook op zoek naar een meisjesnaam: -Wat past bij ons dochtertje Jenthe -Geen Engelse namen zoals Hailey,Quincy Jazzlyn e.d -Een liefst korte stoere maar ook lieve naam en dan ook liever niet de categorie River ,Sky en Hope. -Jenthe is Scandinavisch dus dat mag ook. Dus als er iemand een suggestie heeft? Laat maar horen.
Jenthe en Jonna Jenthe en Romée Jenthe en Elin Jenthe en Mirthe Jenthe en Lise Jenthe en Linde Jenthe en Fiene Jenthe en Amber Jenthe en Meike Jenthe en Mirre
Elin Lise en Linde vind ik t mooist uit het eerste rijtje Lijkt een beetje op onze meisjes naam <3 maaar die verklap ik lekker niet omdat er bekenden meelezen hier haha
Alvast bedankt voor jullie reactie. Fiene,Meike en Mare vind ik ook heel leuk maar is niet de smaak van mijn man. Elin is idd een mooie naam,kijken wat manlief hier van vind.
Jenthe en Anouk Jenthe en Manouk Jenthe en Marit Jenthe en Marin Jenthe en Tara Jenthe en Senna Jenthe en Sarah Jenthe en Silke Jenthe en Vera / Veerle / Vere
Heb de naam Elin aan manlief voorgelegd maar die vond het echt niks. Dacht dat ik eruit was maar we zoeken verder. Fay vind ik ook wel leuk maar of dat bij Jenthe klinkt?