Hallo, Wij willen graag een leuke tweede naam voor onze zoon. Weet iemand een 2e naam voor bij Jesse? Wij hebben geen voorkeur voor soort naam ofzo...dus alles is welkom!
Jeetje,dat wordt wel erg moeilijk als je helemaal geen wensen/eisen/ideeën hebt.. Zou je dan überhaupt wel een tweede naam doen? Vaak kies je die toch juist omdat het een speciale betekenis voor je heeft,omdat je m allebei super vindt maar nèt niet DE voornaam of om iemand te vernoemen?
Hier wat ideetjes: Jesse Alexander Jesse Andreas Jesse Anthony Jesse Benjamin Jesse Camiel Jesse Cederic Jesse Celio Jesse Christopher Jesse Daniël Jesse Dominic Jesse Eduard Jesse Elian Jesse Emilian Jesse Emilio Jesse Ferdinand Jesse Finnian Jesse Florian Jesse Joachim Jesse Julius Jesse Kilian Jesse Leander Jesse Leonard Jesse Livio Jesse Lorenzo Jesse Lucas Jesse Lucian Jesse Manuel Jesse Matthias Jesse Matthijs Jesse Matthis Jesse Maxim Jesse Merijn Jesse Merijn Jesse Michaël Jesse Michiel Jesse Nicolas Jesse Olivier Jesse Pepijn Jesse Quirijn Jesse Ramon Jesse Raphael Jesse Roderik / Jesse Roderick Jesse Samuel Jesse Santiago Jesse Silvian Jesse Silvijn Jesse Timothy Jesse Tobian Jesse Tobias Jesse Tobin Jesse Valentijn Jesse Valerio Jesse Waldemar Jesse William
Oké oké, je hebt idd gelijk. Wordt wel heel ruim denken zó. We willen in ieder geval geen engels klinkende naam. Maar het liefst een nederlandse naam. we gaan niet vernoemen, maar een 2e naam is gewoon erg mooi. We hebben zelf de naam roan in ons hoofd.
Ja hè? Deze naam vind ik echt mooi, ook wel als eerste naam, maar we vonden jesse net wat mooier. Bedankt voor jullie meningen!
Jesse Roan Doen, erg mooi!! Nu vind ik Jesse zo wie zo een mooie naam. Wij hebben ons zoontje ook Jesse genoemd. Ook in combinatie met een tweede naam. Volledig heet hij Jesse Frederik, vernoemd naar mijn vader. Maar ik vind Jesse Roan ook heel mooi.