Hier is de hele lijst van 2007............alle namen zouden erop moeten staan, en ook hoe vaak gebruikt....misschien ook wel leuk om inspiratie op te doen.... http://www.svb.nl/Images/jongensnamen2007_tcm47-186450.pdf Gr. Cellie.
jeetje,wat een vage namen staan er tussen zeg. en hoe kunnen ouders nu hun kind,clio,dag,dop,duif,fictief,godslove,godswill,great,herrie,ho,pardoes,broadcast noemen? maar er zitten er ook veel mooie bij
of Hermenegildo, Ifeanyichukwu, Jaap-Jot, Jephthah, Shuraëgeald, Shawndruwel of Zorro... Waar blijven de meisjesnamen!?
Leuk! Weten jullie of alleen de eerste naam of ook de andere namen van je kind in de lijst worden opgenomen?
Sorry had alleen de jongenslijst geplaats, stom Idd vreemde namen bij.....(wel om te lachen) ik geloof dat een dubbele naam dmv een streepje (-) apart genoemd zijn. Losse namen niet. (Denk wel apart genoemd eigenlijk...)
Leuk, zo'n lijst! Staan inderdaad rare namen tussen.. Tsjonge.. Hahaha! En sommige namen, zoals Daan, Sven, Sem.. Inderdaad, wat komen die vaak voor, zeg!
hihihihhi leuk om de naam van mijn meisje te zien staan.en er is er maar 1 die er zo heet,en dat is mijn dévana hihihihih gelukkig
Toch niet alle namen van 2007 staan erin, of hebben ze alleen de eerste naam meegerekend? Zowel de derde naam van ons dochtertje als de derde naam van ons zoontje staan niet in de lijst namelijk .
jesse 736 keer pfffffffffffff maar ik zag iemand die zij kind JIHAD heeft genoemd Vreselijk. Wat een namen staan er tussen zeg
heel leuk om te zien hahahaha wat een namen! Evan......33 keer vind het netjes! toch wel bijzonder dan!
Hahaha! En hoe zouden jullie dat uitspreken dan? Er staan echt mooie namen bij, maar ook een heleboel waar ik gewoon heel hard om kan lachen. Hoe kunnen sommige ouders het bedénken?!
Wauw! Xavièr komt maar 2 keer voor! Echt bijzonder vind ik! Zijn 2 naam Alexander komt 177 keer voor. En zijn 3e naam Rochér komt maar 1 keer voor!
Broer van mijn schoonzusje heet ook Xaviér. Erg mooie naam inderdaad Esmée komt ruin 200 keer voor, hihi.