Hallo allemaal, We weten sinds gisteren dat we nog een meisje er bij krijgen!! We zijn heel blij. Nou is het zo dat we al een tijdje uit zijn over onze meisjes naam voor een tweede. Namelijk Vera. Ik vind deze naam al een eeuwigheid mooi. Maar onze dochter heet Nora. Dat was mijn nummer 1 favoriet. Dan zou het dus worden: Nora en Vera. Nu heb ik toch lichte twijfel ineens of de namen niet teveel op elkaar lijken. Omdat ze beide bestaan uit vier letters en beide eindigen op -ra. De overige namen op ons lijstje zijn: Eva Rosa Sara Ella. Ze eindigen allemaal op een a. Dus als we een andere naam zouden kiezen, lijkt het nog steeds op elkaar. Maar heb niet datzelfde gevoel als bij Vera. Klinkt Nora en Vera heel erg "jut en jul". Of is het misschien juist wel leuk als zusjes? We leggen bij beide namen de klemtoon op de eerste klank. Dus zoals Noora en Veera. Wat vinden jullie? Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik vind ze wel leuk! En ook niet echt op elkaar lijken! Dacht meer bij je titel aan nora en dora (in die trant zeg maar)
Ik vind het ook juist leuk! Het zijn verschillende namen in dezelfde stijl. Perfect voor zusjes! Stonden hier ook allebei op het lijstje