Hallo dames.. Ik ben nu zwanger van de 2de en wij weten nog niet wat het word maar ben al druk aan het zoeken voor namen.. Meisjesnamen zijn niet moeilijk daar hebben we al een paar van maar jongensnamen Pfff wordt er gek van hahaha.. Wij hebben al een dochter en zij heet Talitha en zoeken nu een mooie jongensnaam erbij wij vinden zelf Mika heel mooi maar wat vinden jullie ervan..
Mika vind ik een leuke naam, maar rijmt in mijn oren teveel op Talitha. Andere opties; Talitha & Jorin Talitha & Bas Talitha & Vigo Talitha & Kai
Mika leuk maar vind hem minder bij Talitha brandon calvin dean deacon eloy ferran Ivano Ivar Jason Jayden Jamilo Jericho Jerreldi Jevanko Jazley Jarell Jayvan jayvano Jerno Kayden Kay Collin Kyan Kyano Kjeldon Kjell kjeld Liam Luciano Larsson Levi Milan Owen Quinten Ryvano Sem Gyam Tarell Nigel ryan ryano urvin Vincenzo Vince Wessel wesley Xavi Yves Zino
Ik vind Mika een heel leuke naam. Misschien dat Micha beter past? Nathan vind ik ook mooi passen (ook t h)
Dank jewel voor de reacties.. Ik vind Kai ook heel leuk maar manlief vind Mika toch heel leuk en micha vind ik ook leuk maar manlief niet omdat zijn familie (Duits) dit waarschijnlijk niet goed kunnen uitspreken
Hier ook op zoek naar een jongensnaam, is even wat moeilijker dan een meidennaam! Ik vind Mika niet zo mooi bij de naam van jullie dochter passen.
Ik vind Mika wel een leuke naam en ik zou me er niet zo heel erg aan storen of het nou wel perfect bij zijn zus haar naam past of niet.. als jullie beide het een leuke naam vinden, lijkt me dat meer waard!