met (gelukkig) nog een aantal weken voor de boeg en wetende dat we een dochter krijgen hebben we nog 5 namen over waar we moeilijk een keuze uit kunnen maken. Welke vinden jullie het leukste
pfff moeilijk hoor. Ik heb niet op de poll gestemd omdat ik niet kan kiezen haha. Maar ik vind Emma heel erg mooi. Evenals Nina en Madelief. Ik denk dat ik toch voor Emma zou gaan ja maar die andere 2 vind ik ook erg mooi! Noor en Cato vind ik niet mooi, sorry
noor super leuk heb hem toevallig gister ook bij mijn lijst gezet van de namen die ik allemaal leuk vind hihi maar daar staan ook emma en nina. ik zou zeggen volg je gevoel en dan komt het altijd goed succes met het kiezen van de leukste bij jullie passende naam liefs
Allemaal leuke namen! Maakt het wel lastiger om te kiezen. Emma vind ik mooi maar te populair (top 3 naam). Nina, leuk maar ook vrij populair, ik vind dan Niene/Nine leuker! Cato, leuke pittige naam. Noor ook leuk. Uiteindelijk heb ik op Madelief gestemd!
Emma! Inderdaad erg populair, maar sinds ik jaaaaaaren geleden het gelijknamige boek van Jane Austen heb gelezen, wil ik al niet anders voor mijn (toekomstige?) dochtertje
Noor is mooi tijdloos. Emma staat volgens mij in de top 3 van Nederland en hoor je zoveel. Dan haak ik al af...
Heb uiteraard voor Madelief gekozen , maar Noor en Emma vind ik ook mooie namen. Succes met je keuze!
Ow ik zou helemaal voor Cato gaan. Vind het een leuke stoere naam en je hoort de naam minder vaak dan bijvoorbeeld Emma.
Ik heb cato gestemd!! Ik vind dat een geweldige naam. Als er hier ooit nog een meisje komt noem ik haar zo. Succes met je keuze