Nou mijn titel zegt het al.... Ik heb nog tijd zat hoor daar niet van...maar ben toch al een aantal weken aan het verzinnen en kan gewoon niet op een leuke jongensnaam komen die ook nog bij Zoë past! Ik ga niet zeggen wat mijn smaak is, want ik wil erg graag namen horen zonder invloed van mij! Ben erg benieuwd! Liefs Baby...
Wat een leuke, frisse naam vind ik Zoë!! Aiden Aaron Alex(ander) Brent Ben(jamin) Colin Charlie Dean/Daan/Dani Evan Floris Finn Hugo James Julian/Julius Justin Luke/Luca/Luuk/LUcas Max(ime) Noah Oliver Otis Owen Quinn Raf Ravi Rune Sem/Sam Stijn Tom Vince Vico Vigo
Sem Raf Remi Dani Bradley bjorn vince brandon dylan Jamie seth jimmy jim lenn victor daan max kay stan
Bedankt voor de reacties! Helaas zit de naam er nog niet tussen voor mij, ik vind een jongensnaam zo moeilijk!! Luciaatje, bedankt dat je Zoë een frisse leuke naam vind!Nu nog een frisse leuke jongensnaam erbij! Ik vind zelf Levi erg leuk, en hou toch altijd wel van namen die eindigen op -y of -i, maar in combinatie met Zoë heb ik liever een geheel andere klank!En die naam word echt teveel gebruikt bij mij in de buurt en zelfs bij mensen die ik ken...dus die valt af! Ik hoop dat er nog meer namen zullen volgen..
eloy rayen finley boaz devi jayvi roan gino aaron jayden damiën damon nigel jayson justin jivano giovanni luciano raylin lucas ruben tyler tobi timo tycho tibor ivar scot riley
Max Jens Noël / Joël Sem Tycho Luca Nathan Milan Mika Finn Brent Jop / Job Mart Stijn Cas Twan Luuk Jorrit Yorick Yannick Jochem Jelte Ivo Dante Guido Remi Thom Aron
Grappig, want ik vind die twee namen echt heel goed bij elkaar passen. Dat was ook mijn idee voor een jongensnaam bij zoe..