Ik heb nog even te gaan maar de namen komen hier nog niet echt vanzelf (behalve top20 namen en dat vind ik toch niet origineel genoeg). We willen graag mijn opa vernoemen, hij heet Karel. Nu hebben voor een meisjesnaam Karlijn in gedachten maar wellicht hebben jullie nog andere suggesties? Suggesties voor zowel jongens- als meisjesnamen zijn welkom!
Leuk! Zelf nog niet aan Kars/Karst gedacht, zo hebben we toch nog wat om uit te kiezen. Wat vinden jullie van Karel zelf? Te ouderwets?
Meisje: Caro Charlie/y Karijn Carien Karolijn Carolien Carla Carleen Carli Carlien Carlijn Carlinde Carol Carola Carole Carolijn Carolina Caroline Carrie Charlene Charline Charlize Charlotta Charlotte Karla Karlien Karol Jongen: Carl Carlo Caros Carol Carolus Charles Charley Charly Karl Maar vind gewoon Karel eigenlijk wel het leukst voor een jongen! Supernaam!
Vind ik wel..Zoals eerder aangegeven Carl vind ik ook wel wat hebben en lijkt toch het meest op Karel.. Gefeliciteerd nog
Carly vind ik ook geweldig, vast heel fout maar krijg gelijk mooie herinneringen aan As The World Turns. Ik vond Katie voor een meisje ook heel leuk (met een wit konijn dat Snickers heet voor de ATWT reference)
Oo, er zijn al veel leuke meisjesnamen geopperd vind ik. Ik doe nog een poging voor jongensnamen: - Karrel - Kalle - Kelar (mixje met letters) - Kiran - Krijn (lijkt niet heeeeel erg)
Leuk, Karlijn! Lekker pittige naam. Voor een jongen: Karel, klinkt leuk. Als je van over de grensnamen houdt: Kalle (Zweeds voor Karel), Karl, Carl, Carlos, Charles, Charly.