Manlief en ik hebben een dilemma, (we hebben nog even om er uit te komen) mocht ons tweede wondertje een jongen zijn, dan zijn we al uit over de namen. De meisje namen hebben we ook al lang (sinds de vorige zwangerschap) alleen de volgorde weten we niet. Romy Hannah of Hannah Romy. Hannah zou een vernoeming zijn naar mijn schoonmoeder die 2 weken voor de geboorte van mijn zoontje is overleden. Mijn zoontje heet trouwens Jaycen Damian
Wat wordt de roepnaam? Die naam zou ik vooraan zetten. Ik persoonlijk vind Hannah een veel leukere naam dan Romy.
Ook ik vind Romy Hannah het leukste klinken. Eigenlijk om verschillende redenen ik vind Romy leuker dan Hannah, ben dan ook wel bevoorrecht met een hele lieve vriendin. Ik vind het leuker dat Romy korter is en dan Hannah langer. En ik vind de letter combinatie R.H. leuker dan H.R Veel succes!
Nou, jullie voorkeur is duidelijk Persoonlijk vind ik Romy Hannah ook mooier, maar ml neigt toch meer naar Hannah Romy
Romy Hannah. Ik vind Jaycen en Hannah echt totaal verschillende namen en dus niet mooi bij elkaar als roepnamen. Jaycen en Romy klinkt beter samen.
Romy past beter bij jullie zoon, dus romy Hannah. Maar als de roepnaam Hannah word, dan eerder andersom