ben over 11 dagen uitgerekend van ons vijfde kindje,en ik heb nog steeds geen idee van hoe ik onze kleine zal gaan noemen. we weten ook nog niet of het een jongen of meisje wordt ik zat te denken aan Roue voor een jongen en Gioia voor een meisje. maar aangezien ik hier van "de rest" nog al wat commentaar op krijg, zijn jullie meningen en of suggesties erg welkom.
Ik vind het persoonlijk geen leuke namen maar dat is smaak.. Hoe heten je andere kinderen? Dan kan ik kijken of ze er bij passen(mag ook pb mocht je dat willen)
Ik vind Gioia wel leuk! Ik moest zelf tussen de katheter en de spoed keizersnee nog vijf minuten alleen met mijn vriend even beslissen wat we zouden doen als het een jongetje was - we wisten het niet, maar hebben altijd al gedacht dat ons eerste kindje een meisje zou zijn. En het grappige is dat we de naam voor een jongen nu al vast hebben voor als dit baby'tje een jongetje is, want we zijn er nog steeds weg van. Het komt vast goed!
Hoe spreek je het uit? Gioia, als ik denk dat hoe het uitgesproken moet worden vind ik echt geweldig! Jongensnaam weet ik niet wat ik er van moet maken.
ik vind dan Joya mooier geschreven als je het tenminste zo wil uitspreken en vind ik leuke naam! roue heb ik nog nooit van gehoord en vind ik ook echt niet mooi... misschien vind je: raoul, ryan, rune of roan ook mooi?
Roue vind ik geen leuke naam, heb ook geen idee hoe je het uitspreekt... Gioia vind ik wel erg leuk. Net als Giulia. (y)
Denk dat dit veel problemen op gaat leveren. Beide namen vrijwel onuitspreekbaar als ik ze zo zie staan, vooral voor een jongen.. maar goed het is jullie kindje. Wij hebben de naam van onze dochter ook niet op de typische manier geschreven, maar gelukkig valt het nog mee.
Ik vind de namen ook leuk. Roué en Gioia. Ik weet niet hoe de andere vier heten? Past het erbij? Mijn associaties bij Gioia: Giada en Gianna, vind ik ook mooi. Mijn associatie bij Roué: Rouan voor een jongen en Loua/Lua voor een meisje, ook heel leuk
Zo moeilijk is het niet?? Ik was echt nooit op deze uitspraak gekomen Maar vind de namen wel oké. Helemaal als het bij jullie gezin past doen Succes met de laatste loodjes
Gioia valt nog wel uit te spreken, maar Roue...ik dacht dat je dat uit moest spreken als Rouwe/Rauwe.... Een ding is bij deze namen in elk geval 100% zeker. Ze zullen altijd hun naam moeten spellen, zonder twijfel. (Maar goed, dat hebben wij hier met onze Aiden dus ook ).
Ik heb het met mijn eigen naam: Sanne. In Nederland weet iedereen hoe je het schrijft en uitspreekt, maar hier in Frankrijk heeft niemand een idee! Uiteindelijk maakt het dus niet uit
Aangezien het niet echt "Nederlands klinkende namen" zijn, verwacht ik dat ze passen bij de namen van jullie andere kinderen. Ik vind ze wel leuk hoor! Maar ben nu ook erg benieuwd naar de andere 4!
Haha, ik vind juist jullie jongensnaam makkelijker uit te spreken dan jullie meisjesnaam. Dat komt misschien doordat ik fan ben van Roue Verveer (de cabaretier). Ik zou jullie meisjesnaam - als je het tenminste uitspreekt zoals ik denk - iets anders schrijven, zoals Goya. Dat maakt het net iets makkelijker. Succes!!
Wij kijken vooral naar de namen van onze andere drie. Al is de naam nog zo mooi, tussen allemaal Hollandse namen zou ik geen Franse of Engelse naam nemen. Zo wordt je zoekgebied vanzelf al een stuk kleiner. Ik ken iemand met de oudste met een Engelse naam de volgende een Franse naam, daarna OERHollands, en toen meer Duits. Ik vind het zo'n onsamenhangend allegaartje. P.s. ik vind de namen die je opschrijft helemaal niet gek.