Mijn man en ik liggen niet echt op één lijn als het gaat om namen . Hij vindt namen leuk zoals; Max of Chris. Ik vind namen leuk zoals Jurre of Hugo. Waar we het wel over eens zijn is dat we het liefst een stoere naam willen. En het liefst een naam die zowel in NL als Engels goed uit te spreken is. We hebben inmiddels 2 namen die we beide leuk vinden, maar nog net geen “Ja” gevoel. De namen zijn Boris en Ragnar. Zelf houd ik niet van 3letter namen. Hebben jullie misschien nog ideeën voor stoere jongensnamen ? Ben benieuwd!
Seth Brent Miles Lucas Flynn Vince Jesse Sam Quint Zion Aaron Daxton David Daniël Benjamin Julian Matthew Jake Joey Brian Isaiah Otis Caleb
Jurre is toch niet echt uit te spreken in het Engels? echt tips heb ik niet. Wij houden van Hollands en juist niet vd Engelse klank
Klopt, maar die naam vind ik gewoon zo leuk dat dat me niet uitmaakt Helaas vindt mijn man alles met “Jur” erin niet mooi Engelse klank hou ik ook niet per se van. Ik ben meer op zoek naar een naam die in het Nederlands klinkt als een normale Nederlandse naam. Maar die ook op zijn Engels kan worden uitgesproken en in het buitenland niet te gek klinkt. Zoals Hugo bijv. Kun je zowel op zijn NL als Engels uitspreken, al klinkt het dan net even wat anders.
Dank voor jullie reacties! David, Benjamin, Julian, Daniël, Jasper, Lucas en Casper vinden we beide ook leuke namen. Behalve Julian, die vind ik alleen leuk . Helaas komen deze namen al voor bij ons in de omgeving.
Eerste namen waar ik aan denk zijn: Jonas, Morris, Otis en Tristan Verder: Abel, Aron, Arvid, Axel, Boaz, Brent, Collin, Elias, Fedde, Fender, Floris, Hidde, Luuk, Marnix, Nathan, Quint, Quinten, Ravi, Simon, Thomas, Tobias
Ik vind Sebastian en Samuel op zn Engels echt leuk, in Nederlands kan ik niet wennen aan Samuel, maar het is met stip de favoriet van mijn man. Ik lees even met je topic mee @Jess89.
Wij hadden onze dochter Victor genoemd als het een jongen was geweest. Ik vind dat een klassieke, krachtige naam, zowel in het Engels als Nederlands en als je het afkort nog steeds leuk (Vic). Succes!