Ik kan geen keuze maken, we hebben twee zoons sander en koen en krijgen nu een meid. Wat pas het best?
Het kan allebei! Maar Sofie hoor je zovaak.. Ik heb voor Norah gekozen. Leuk! Oja, als je voor Sofie kiest heb je 2x dezelfde voorletter..
Vind het eigenlijk ook allebei wel kunnen, beide mooie namen. Heb op Norah gestemd omdat die (volgens mij) net wat minder populair is dan Sofie momenteel
Sofie past er (veel) beter bij ivm ook een 'normale' naam (Norah vind ik zelf iets klassieker en dus niet helemaal bij Sander en Koen passen), maar ik zou zelf eerder voor Norah kiezen als het nergens bij hoefde te passen, vanwege Sofie = te populair... moeilijk! Een gewone (oerhollandse?) naam als Evelien of Hannah? Past volgens mij ook goed en komt misschien iets minder vaak voor? Of het moet je natuurlijk totaal niet boeien hoe vaak een naam al voorkomt, dat kan ook
Hb hannah ook op mijn lijst gehad. Heb al flink geschrapt. Deze twee zijn over. Een van mijn man en een van mij.
Ik vind het allebei erg goed passen, maar ik vind Sofie een leukere naam. Sophie nog leuker als schrijfwijze
Ik heb voor Norah gekozen omdat je al een S hebt (Sander). Hannah, zoals hier boven geopperd, vind ik ook errug leuk!! Daarnaast moest ik gelijk denken aan Lotte....
ik vind Sofie/Sophie het beste passen bij Sander en Koen - maar voor mij zou de naam te veel voorkomen.. En Norah vind ik óók erg mooi.. Het eerder geopperde Hannah vind ik ook erg mooi en beter passen overigens
Vind ze allebei erg leuk en kan eigenlijk niet kiezen. Maar omdat je al een naam met een S hebt, heb ik toch voor Norah gestemd.