Ik ga voor Sofie, maar vind Norah ook wel leuk. Is net waar je persoonlijke voorkeur ligt, het kan beide.
Sofie vind ik er beter bij passen! Al zou ik dan wel voor Sophie gaan.. Ik ken een Sander met een zusje Lieke.
Ik vind Sofie helemaal geen mooie naam... Norah vind ik erg leuk en goed bij Sander en Koen passen. Sofie vind ik een heel andere soort naam (veel sjieker) en Norah meer 'gewoontjes', net als Sander en Koen.
Ik vind de naam Sofie veel leuker dan Norah, zou het alleen schrijven als Sophie. Ipv Norah vind ik zelf Noor en Noa erg leuk.
Allemaal bedankt voor jullie reacties. We hebben intussen toch nog een andere naam en die heeft nu mijn voorkeur. Hoogstwaarschijnlijk wordt het deze. Groetjes Monique.
Ik vind Noor het beste passen maar dat was niet je vraag. Norah vind ik echt heel anders dan Koen en Sander (prima namen trouwens) en dan past Sofie echt beter. (wel een heel populaire naam)
De naam is gekozen. Het is een totaal andere dan deze twee. Rond 6 maart uitgerekend dus wie nieuwsgierig is naar de naam, houdt de topic geboren in de gaten. Allemaal bedankt voor jullie mening en stem. Groetjes Monique.