Hallo, Het is nog heel pril maar al iets waar ik al langer over nadenk! Ons zoontje heet Joey... Wat is nu een leuke jongens en meisjes naam voor zijn brusje ? dus meiden en jongens namen... wij houden niet van namen zoals : eva , iris , lotte , wendy , jop , tess dat soort namen... Maar meer van : Dylano , jayden , justin , Jason, Delana , enz enz Stoere aparte namen! Rede dat we die ik nu opnoem niet gebruik is omdat Joey die namen heeft.! Die heet namelijk joey dylano Jason... Jayden komt te vaak voor... En Dylana lijkt teveel op de 2de naam van joey... Ben benieuwd !
Misschien zit hier iets voor je tussen: Delilah Thalia Nadine Lorena Kyra Phyllis Marino Timothy Jared Ramo Lucien Jeremy
Hihi dat is dan wel een nadeel als je je kind 3 leuke namen geeft Maar ik houd deze topic ook even in de gaten, want er worden leuke namen genoemd! Zelf ben ik momenteel ook niet zo creatief. Bij ons staan de volgende namen momenteel op het lijstje: Jongens: - Riley - Jayro - Thiago - Camilo Meisjes: - Safira - Nova - Marly - Thirza - Thalia Maar ben ook nog nergens echt zeker over.. Ik had een oerhollandse naam ook prima gevonden, maar ja Er is nog iemand die er blij mee moet zijn
neej de naam zit er nog niet bij... Sommige zijn net iets te apart.... Niet voor mij maar voor de gene om ons heen. Zelfs de naam joey is voor sommige al moeilijk... Schoonvader zegt bijv : Jowie van plaats joey (djowie) Voor een meisje lijkt het me wel leuk om misschien te beginnen met de M Omdat mijn naam ook met een M begint .... Of een T mijn overleden moeder heet Thea ..... Vind dat geen mooie naam niet echt van nu haha maar misschien iets wat erop lijkt of begint met een T
Meisjesnamen met een M: Maren Mara Milena Melina Mila Meryl Myra Meisjesnamen met een T: Tanis Thalia Tara Tana Tirza Talitha Jongensnamen Manuel Stefan / Stefano Julian Lorenzo Marciano Jurriaan Fabian Silvian Luciano
Hallo Voor een meisje Lindsey, jongetje Wesley? Mijn zoontje heet ook Joey en indd is al vaak lastig voor de "oudere" om het uit te spreken xxxx jessey