We zijn nog niet zwanger van een 2e maar de wens is onwijs aanwezig. Zit dus soms al een beetje te zwijmelen over namen. We houden niet van: - top 10 namen zoals Daan, Sophie, Lucas, Esmee, - oer hollands zoals Willem, Saar, Pieter, Guusje. - eindigend op y zoals Wesley, Jeffrey, - namen in de trant van Delano, Jamilla, Priscilla, Diego. Onze zoon heet trouwens R.af R.ejan (laatste is een samen voeging van de namen van zijn opa's. Voorkeur gaat uit naar 1 of 2 lettergrepen. Heb zelf al een aantal meisjes namen in mijn hoofd zoals, Lizz, Liv, Lois, Raël. Jongensnamen heb ik nog geen idee. Dus als jullie suggesties hebben voor zowel jongens als meisjes.
Een poging van mij! Meisjes: Anaïs Ava Aimée Bo Celeste Cato Caro Dana Donna Dahlia Delia Evie Elin Ella Felice/ Felicia Holly Isis Jenna Jill Lily/ Lilou Lara/ Lana Maja Mila Maud Noëmi Odylle Rhea Ruby Sifra Tara Tirza Zara Zoé Jongens Alain Abel Brent Hugo Ivo Jona(than) Jesse Leon Micha/Mika Max Noud Nathan Rick Ralph Stan Stijn Tom Tijn Tristan Vico Vince Wouter Xan Zoiets? Heb geen idee of er iets voor je tussenzit Succes!
Ook een poging meisjesnamen: Jael Lila Lilou Lena Ella Noor Hanna Lune Suze Lana Jill Jongensnamen Skip Max Lex Nimm Silas Sepp Joah Dex Kay Eli Sjors Viggo
Jongen: Nimm Ilay Idriss Nikai/Nikay Meisje: Rivka Joia (spreek uit als Joy-a, de y als j in dit geval) Imre
@Bailey: hmm, sorry vind geen 1 van jouw opties leuk! @pip: Skip en Sepp vind ik erg leuk manlief vindt het alleen verschrikkelijk. meisjesnamen, nee ook niet echt. @luciaatje: "jouw" jongensnamen vind ik dan weer niet echt en de meisjesnamen weer wel. Alleen nog geen "Ja, dat is potentieel!"
Een collega van mij heeft 2 zoontjes en die heten Raf en Kick. Vind ik wel mooi bij elkaar passen! Meisjenamen Evi Dante Amber Jongensnamen Kick Lars Bram
@Snoopy: Kick! Geweldige naam, man vindt het verschrikkelijk! @diddlmouse: Uhm, nee vind ik niet leuk! @Missy: leuke opties, al een paar tussen die ik al op een lijstje heb staan!
OOh wat een leuke namen heb je al zeg! ook helemaal mijn smaak! Liz en Liv staan op dit moment ook op mijn lijstje. verder nog: Lot Marée Ise Jill Jongensnamen vind ik ook veel moeilijker, misschien: Jorn Mas Ties Sten Lenn Woes Mex Mik/Mick Mijn eerste dochtertje heet trouwens Nouk. misschien dat dat nog iets is?