Wooow als je dit goed doet kan je er best rijk mee worden, hoe kom je erop! Haha wat zal iedereen nu een slecht beeld van mij hebben.
Nee, die kale neuzen ontstonden doordat kinderen nu eenmaal spelen. Een keer op de knieën kruipen op straat en ze zijn al beschadigd. En daar kwamen ze dan mee terug. Kan de discussies die ik gehad heb niet meer tellen. Koop dan schoenen met zo'n rubberen rand, maar verwacht niet dat die leuke ballerinaatjes mooi blijven als kinderen ermee gaan kruipen etc. En dan hele discussies " ja maar, ze kostten wel 20,- ". Tja, zelfs dure delicate schoenen trekken dat gekruip over de straattegels niet, laat staan die goedkope troep.
Ja gisteren bij een soort van positieve mind achtig iemand welke stoel zal ik kiezen dan denk ik jaaa hooorrr dat wil je ook echt weten zucht
Die snapte ik Ik bedoelde meer dat ze dan zeggen dat de neuzen in de winkel al kaal waren, dus dan hebben ze schoenen gekocht die ze eigenlijk niet mooi vonden
Oh ik krijg voor mijn ig account ook heel veel gratis uit webshops. Ik vind het heerlijk Maar ik maak geen reclame zoals hierboven hoor. Meestal krijg ik spullen aangeboden en dan maak ik daar mooie foto's of stories mee en noem ik hun naam. Ik doe niet alsof ik dat net wou kopen ofzo..
Nee oké, dus dan sta je niet achter het product wat je aanprijst voor je waarschijnlijk vele volgers?
Jawel hoor. Waarom niet? Wat ik krijg is altijd van toepassing op mijn hobby en ben er altijd blij mee!
Wat ik nog wel het veste vind is kleding dat naar rook ruikt. Waarschijnlijk roken ze dan flink in huis, trekt in de kleding en wat niet past brengen ze netjes binnen 2 wk terug naar ligt dus 10 dg in rook huis. Nou dat kun je echt niet meer in de winkel hangen. Tja das echt dan discusie met de klant want gedragen is het niet en het is nog schoon en ze zijn zich van geen kwaad bewust. Vaak wordt het dan terug genomen. Aub mensen die in huis roken, pas in de winkel en niet thuis want echt je ruikt het en niks is zo goor als smeulende kinderkleding Raarste is toch wel bij ah fles wijn bijna helemaal op en dan terug komen, hij is niet lekker en ze krijgen ze geld terug. Deze vrouw doet dit z'n 1x per maand zonder schaamte. Elke keer ander merk. Ah heeft de regel, is het product niet naar wens krijgt u u geld terug. Deze vrouw neemt dat erg letterlijk en heeft zo regelmatig gratis wijntje