druk en bewegelijk

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door moona1, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    Dag Moeders,

Mijn dochtertje van 2 en half is altijd super druk en bewegelijk geweest, ik moet er zelf eigelijk nog steeds er aan wennen dat ik een bewegelijk kind heb, het is soms zo moeilijk vooral als ik even wat voor mezelf wil doen, komt zel gelijk naat me staan en gaat op mijn voeten staan en gewoon de hele tijd bewegen of op mijn laptop drukken om er maar voor te zorgen dat ik met haar praat en naar haar kijk, het is een lief kind, maar soms heb ik het gevoel dat ze alles zo druk haastig ongecontroleerd(ze valt ook veel en stoot vaak haar hoofd oid) ik weet best dat je op die leeftijd niet uren kunt stilzitten, maar even rustig ademhalen en heel even rustig je benen stilhouden is toch wel goed voor haar eigen lichaamsrust.
    soms lijkt het wel of ze een fles cola opheeft dan is ze zo aan het stuiteren.

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Herkenbaar!
    Mijn oudste is ook zo'n stuiterkont!
    Zit geen seconde stil. Kijkt ook nooit TV ofzo, heeft ze het geduld niet voor.
    Ik heb er verder geen problemen mee, ze kan ook heel goed zichzelf vermaken maar is dus wel altijd bezig.

Deel Deze Pagina