Wtcg

Discussie in 'De lounge' gestart door Channie, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo,

wie heeft de tegemoetkoming wtcg al? Wij hebben het nog steeds niet, terwijl ze zeiden dat het voor eind december op de rekening zou staan, nou niet dus! Steeds als ik bel hebben ze weer een ander smoesje..ik word er zo moe van. Het gaat wel even om 500 euro.

Groetjes Channie

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Toevallig niet iemand die er iets over weet?

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik kan je niet helpen, ik had het midden december al op de rekening...

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik heb deze maand pas een brief gehad en krijg midden februari pas waarschijnlijk.. misschien even bellen en vragen of ze je rekeningnummer nog hebben... die zijn ze kwijtgeraakt van een x aantal mensen..

plus ze betalen in 2 delen uit januari en december. maar ze liepen achter dus kan nog wel even duren..

5. caroline16

caroline16 Niet meer actief

wij zouden het indd ook eind december krijgen, maar hadden het ook niet. toen heb ik gebeld en we moesten onze rekeningnummers opnieuw opsturen wat de antwoord kaartjes waren kwijt geraakt.
    inmiddels hebben we het wel binnen gehad.
    je kunt je ook inloggen op hun site, dan staat er bij je profiel of het is overgemaakt of dat er wat ontbreekt. en dan zou ik hun gewoon bellen;)

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    je kunt op hun site met je digid inloggen om te kijken of al je gegevens compleet zijn en hoe het er voor staat. Ze lopen gewoon achter met de betalingen en er zijn veel mensen waarvan ze gegevens missen dus ik zou dat zelf even nakijken en aan de hand daarvan even bellen.

7. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het geld ook nog niet. Net even ingelogd met mijn DigiD et voila: ze hebben het rekeningnummer verkeerd overgenomen... kon hem via mijn DigiD meteen veranderen, dus ben benieuwd wanneer het geld nu komt!

Maar zeker handig om even in te loggen dus!

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik kan niet inloggen, het gaat over het geld van mijn dochtertje. Ik heb ze al meerdere malen gesproken en ook over rekeningnummer en die is dus gewoon in orde, eigenlijk alle gegevens zijn in orde. Dat is ook de reden dat ik het allemaal zo vaag vind.

9. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt een DigiD aanvragen voor je dochter!
    Maar toen je belde, wat gaven ze toen als antwoord dan?

10. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Eerst zeiden ze dat er problemen waren met de antwoordkaarten ( maar onze gegevens waren in orde) toen was er een fout in het systeem en zou het in de eerst week van januari er op staan, toen dat niet het geval was weer gebeld en toen was er weer een fout in het systeem en achterstand van antwoordkaarten en nu had ik gebeld en zeiden ze dat de fout nog niet hersteld was en niet wisten hoelang dat duurde. Nu heb ik net weer terug gebeld omdat ik dacht misschien ligt het aan de verschillende namen van mij en mijn dochter en deze man zei weer dat allle achterstanden weg zijn en er geen fout is in het systeem en dat er vanaf nu wekelijks wordt uitbetaald.. dus ik weet het ook niet meer.

Deel Deze Pagina