Wat raar... ovulatietest niet positief maar kleine bloeding

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zograagnog1, 5 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Klopt Pipo30.
    Heb in ieder geval wel 2x een onttrekkingsbloeding gehad de rest is nog afwachten bij mij ;)

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Is die bloeding dan niet gewoon je beginnende menstruatie? Is wel vroeg, maar na dit verhaal over prikpil en gewone pil, kan alles denk ik.

3. Zograagnog1

Hoi Pipo30,

Nee want ik voel geen enkel krampje en het was zo weinig en nu alweer weg. Had het vanmorgen en geen veegje meer gezien van helderrood of misschien bruin. Dus het is zeker geen vroege beginnende menstruatie.

Denk dat ik het maar gewoon moet afwachten en ga wel door met de strips van ovulatie testen en tja wat het nu was weet ik ook zelf niet.
    Ik zit op cyclusdag 11 en moet toch wel nog het dubbele of langer? voordat ik ongesteld moet worden lijkt mij.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Prima ik hielp je alleen maar je wilt denk ik wat anders horen...
    ;)
    Succes verder..

5. Zograagnog1

Natuurlijk wil ik wat anders horen hahaha.
    Maar ben nog wel realistisch hoor Jolina.
    Dank je wel voor je hulp!

6. Zograagnog1

Heb bruin verlies, maar mijn test is donkerder geworden, nu echt zichtbaar. Ga vanmiddag en vanavond nog eens testen.

Zie foto van vanmorgen half tien.

7. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb een keer een ovulatiebloeding gehad, dat kwartje viel achteraf pas trouwens. Dat was een rode veeg zonder kramp, slijm of wat dan ook...
    Precies veertien dagen later testte ik positief dus dat moest haast m'n ei wel zijn geweest. Jouw ovulatie testen zijn echt nog negatief.
    Ik denk dat je cyclus nog op moet starten. Succes.

8. Zograagnog1

Logan, maar als mijn cyclus nog moet opstarten waarom dan een streepje op de ovulatietest? Dat wijst toch op LH -hormoon? Dat betekend toch alssssss ie nog donkerder zou worden ik wel degelijk een ei zou krijgen?

9. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0

Blijf gewoon testen, en blijf ontspannen! Al die stress is al helemaal niet goed voor cyclus. Het kan maar zo dat je wel gewoon een eisprong krijgt binnenkort! Geef het even de tijd.

Succes!

Lfs, Dorri

10. Zograagnog1

Dank je Dorri, ik ga ontspannen en kijk wel of ik een eisprong krijg. Zou wel geweldig zijn op korte termijn!

Deel Deze Pagina