ei-sprong vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 9 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

heej

op 31 mei heb ik ongeveer mijn eisprong gehad..das was een hele laten eisprong..,nu was gistere mijn nod. maar ben nog niet ongesteld.
    nu is mijn vraag..zou ik toch zwanger zijn? of omdat ik een laten eisprong heb gehad,dat ik ook later ongesteld word?

ik heb natuurlijk gistere al een testje gedaan(Negatief)

xxx San

2. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Hey Ikke, normaal is het zo dat je NOD ongeveer 14 dagen is na je eisprong. Wanneer je eisprong pas later is, betekent dat dat je NOD ook opschuift. Denk dat, zoals je zegt, een negatieve test nog niets betekent nu. Zou nog een paar dagen wachten en als je niet ongi bent nog eens testen.
    Sommige vrouwen testen soms pas meer dan een week na hun NOD positief.

Succes! Twins

3. Niet meer actief

dank je wel!
    Ik hoopte eigelijk dat het niet uit maakte of je nu een vroege of late eisprong hebt.hahaha

we wachtte gewoon af!

thanks! xxx

4. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Begrijp ik ;) Altijd lastig wachten naar die NOD toe, dan mag die liefst zo snel mogelijk komen!

Zie dat je binnenkort gaat trouwen?! Wens jou alvast proficiat en een heel fijne dag :D

5. Niet meer actief

jah jah idd! ach jah we moeten toch nog ff wachten!
    over 3 weken gaan we trouwen! spannend! ben jij al getrouwd?

xxx San

6. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    ja, vorig jaar in april. En was echt wel de fijnste dag van mijn leven (al klinkt dat zo cliché ;) )

Dat gaat zo snel jong, al een jaar verder ondertussen!

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Als je weet hoe lang je luteale fase is (dagen na eisprong tot aan je ongie), dan kun je natuurlijk wel uitrekenen wanneer je NOD is.
    Het maakt wel uit, want in de luteale fase wordt de baarmoeder geschikt gemaakt, heeft het vruchtje de tijd om in te nestelen, en word je lichaam duidelijk gemaakt dat het zwanger is. Heel belangrijk dus allemaal :D.
    Is dit te kort, dan wordt je vruchtje met je ongie weggespoeld.

8. Niet meer actief

Neeh dat weet ik niet..maar we wachten gewoon af!
    en dat duurt zooo lang... :( haha

bedankt voor jullie reactie's.

xxxSAn

Deel Deze Pagina