Toen ik gisteren onder de douche stond verloor ik een bloedpropje. en heb vandaag vreselijke last van krampen in mn buik, ik had gisteren al een test gedaan, omdat ik de laatste tijd erg moe ben, pijnlijke borsten, donkere urine, misselijk, tja toch wel wat zwangerschapskwaaltjes. de test gaf aan dat ik niet zwanger ben weten jullie wat dit kan zijn.... heb de dokter al wel gebelt en die vroeg of ik zwanger was, Neej dus' als het heviger wordt moet ik weer bellen kuzz ciska
Neej die zat/zit er niet aan te komen, ben inmiddels 3 keer inhet ziekenhuis geweest, heb diverse onderzoekengehad, maar er is niets uitgekomen, ze waren eerst bang voor een buitenbaarmoedelijke zwanger schap maar alles ziet er heel goed en mooi uit,. duzz dat is het niet, op het moment is mn buik erg dik. en ben ik geregelt misselijk. maar de zwangerschapstest gaf negatief aan, en ook met de echos is niets te vinden. er is een uitstijkje gemaakt van mn baarmoeder en de urineweg, en op die uitslag zit ik nu te wachten tot snel kuzz ciska
hoi meid jee zeg ik zou het ook niet weten wat het is ik hoop dat de uitslag van het uitstrijkje goed is succes
Ik weet niet of het om een baarmoederhals uitstrijkje gaat maar op die uitslag heb ik ook wel even moeten wachten. Na 5 dagen kon ik bellen en toen ik belde was de uitslag ook nog niet binnen.Pas 3 dagen later hoorde ik dat alles goed was. Dus ga nog maar niet in de zenuwen zitten, het kan wel ff duren , hoe vervelend ook....
Hallo allemaal. nou ik heb eindelijk de uitslagen binnen van de uitstrijkjes van de baarmoeder en van de urinebuis, en er is niets uit gekomen alles is, goed, de pijnklachten zijn gelukkig bijna over, ben inmiddels ook normaal ongesteld geweest, ook worden de zwangerschapssymtonen minder alleen mn buik zakt nog niet echt af,,,