Een draagdoek is echt geweldig! Eerlijk gezegd ben ik zelf niet zo te spreken over een tricotslen aangezien de tricot vaak te veel uitrekt. De doek van draagdoek.nl (heel veel kleurtjes) is vele malen beter. Baby's liggen/zitten veel beter in een doek dan in een draagzak zoals de Babybjorn. Daar hangen ze in wat slecht is voor de heupjes. Een draagdoek zorgt voor opgetrokken knietjes wat juist weer goed is voor de ontwikkeling van de heupjes. Ik heb de draagdoek kunnen gebruiken tot zo'n 10 mnd (8,5 kilo) en nu ga ik over op een geweven doek, die kan je nl nog weer strakker en steviger knopen. Voor de eerste tijd is een tricotdoek veel fijner.
ja ziet er geweldig uit..maar de prijs is ook geweldig......duur..... zie ze tweedehands ook niet echt staan op mp.
Waar koop je eigenlijk zo'n sluitlaken waar jullie het over hebben? Ik heb dat nog nooit ergens gezien. Gewoon bij prenatal ook?
Ik denk dat het bij de prenatal wel te koop is, en anders speciaal zaak....of thuiszorg Zo'n sluitlaken had ik ook al mijn to-do lijstje staan....
hier is al een topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=75708 er zijn zoveel mama's en zoveel meningen
ik heb mn voedingskussen bij de hema gekocht. ik zou hem niet meer willen missen. tijdens mn zwangerschap heb ik hem gebruikt om mee te slapen en sinds alyssa er is dus echt om te voeden. liefs doris