Wat 's nachts in bed aantrekken nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Romper korte mouw, pyamabroek en shirt, sokjes en de puckababy daaroverheen alleen een lakentje.

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.822
    2.679
    113
    Hier hetzelfde

3. Oedy

Oedy Actief lid

22 aug 2013
    326
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hier het zelfde!

4. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Romper lange mouw, slaapzakje zonder mouw, lakentje met dekentje. Ze is net zo'n koukleum als ik lol.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze dochter romper korte mouw, pyama shirt en pyamabroek, iets dikkere zomerzak zonder mouw. Verder geen laken of deken.

Onze zoon hemd en luierbroekje, pyama shirt en broek onder een dekbed (hetzelfde als wij eigenlijk) (behalve dat luierbroekje dan ;))

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    komt ie hè; meneer ligt serieus! in een romper-pyjama met korte mouw-dikke slaapzak-dikke deken.

Doe ik dit niet... breekt de hel los 's nachts omdat hij het ijs koud heeft! :)

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Romper korte mouw, dunne pyama zomerslaapzak, termostaat is op haar kamertje 18,5 graad

8. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.279
    11.001
    113
    na het warme weer is de slaapzak hier eigenlijk niet teruggekeerd. Kamertje is vaak vanzelf wel warm. Hier momenteel romper lange mouw of korte mouw+pyjamatruitje, met een pyjamabroekje. Wij leggen een lakentje en dekentje over haar heen, maar dit verdwijnt regelmatig, ze slaapt er niet minder om.

9. Ukkiee

Ukkiee Lid

11 sep 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    Romper met korte mouwen pyjama pakje en zomer slaapzak.
    Deken doe ik over haar heen maar die schopt ze vaak weg

10. Ingeltje33

12 okt 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, wat zijn jullie kindjes bikkels zeg! De mijne ligt in een romper, pyjama (lange mouw en lange broek), een slaapzakje (met dichtgenaaide armpjes omdat uitbakeren nog niet zo wil). Daaroverheen een lakentje en omdat ze steeds zo koud aanvoelde 's ochtends toch ook nog maar een dekentje tot ongeveer de buik eroverheen. En ik was ook wel bang dat dit misschien veel te warm was, maar ze voelt nog steeds 's avonds eerder koud dan warm aan.

Nou liggen papa en mama ook heel graag onder 2 dekbedden vanaf de herfst, dus duidelijk een exemplaar van ons :)

11. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    onze deerne ligt in een romper zonder mouwen in een slaapzak die dikker aanvoelt dan haar zomerslaapzakje. weet niet zeker of het een winterslaapzak is maar denk het wel. De slaapzak heeft lange mouwen.

Begin van de week lag ze nog in romper + truitje in haar zomerslaapzakje maar toen moest ze veel huilen de hele nacht lang. Toen ik haar uit bed haalde om te troosten voelde ze inderdaad koud aan, heb toen besloten de dikke slaapzak te pakken en dan het truitje uit te laten. Mocht het nog kouder worden kan ik nog lakentje / dekentje / pyamaatje toevoegen :)

Ziet er wel superproppig uit zo'n dikke slaapzak :D

12. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Mijn ventje heeft nu een romper korte mouw, dunne pyjama eroverheen en een zomerslaapzak. Wel nog een dun dekentje. Onze kamer is vrij fris, weet niet hoeveel gr. Als het dadelijk echt koud wordt buiten wissel ik zn slaapzak om voor de winterversie

13. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze zoon heeft een romper met lange mouwen + shirtje, verder zomerslaapzak en sinds een paar dagen een enkel dekentje.. Hij werd niet wakker ofzo, maar ik vond hem 's ochtends koud aanvoelen als hij wakker werd. Een dekentje helpt overigens niet zoveel; 's ochtends ligt hij vaak op de kop in bed.. :-S

14. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Romper lange mouw, pyama lange mouw met lange broek.
    En een slaapzak die ertussenin zit. Ik denk dat jullie dit een zomerslaapzak noemen. Maar mijn zomerslaapzak is letterlijk maar 1 dun laagje stof (weel je wel, zo'n stof die je op een rol koopt). De slaapzak die ze nu aan heeft heeft een dubbele laag met een dunne voering ertussen.

Ik kreeg het zelf ook kouder dus leek het me logisch dat de kleine ook in dikker spul ging. Heb nu winterslaapzakken met afritsbare mouwen aangeschaft.

15. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Ik ben geschokt, haha..ik dacht dat ik mijn mannetje te koud had aangekleed, maar hij heeft veel meer aan dan de meeste kindjes blijkbaar..

Hij draagt nu:
    Lange mouwen romper, pyamashirt + broek, sokken en lange mouwen zomerslaapzak (die sterren van de Hema)..

Ik vraag me echt af wanneer ik over moet stappen naar winterslaapzak, want lig zelf wel lekker onder deken.. :)

16. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Het is fris nu in hun slaapkamers. Dus mijn oudste heeft een dekbed op zijn bed, met een pyjama met lange mouwen en lange broek. Wel dun hoor.

En mijn jongste een romper met korte mouwen, een pyjama met lange mouwen en broek en een dunne zomerslaapzak. Geen deken, want daar kruipt hij onder.

Ik ga zelf over op een winterslaapzak als het echt kouder word. Dus gaat vriezen of de temperatuur onder de 20 graden komt op de slaapkamer.

17. mamavang

mamavang Niet meer actief

Ons meisje heeft romper korte mouwen, badstof piama (shirt&broek) en slaapzak zonder mouwen aan nu

Ze kruipt t hele bed door dus lakentje maar weggelaten
    Maar ze heeft altijd vrieshandjes.. Brrr zo koud..
    Temp wel altijd prima.

Moet ik haar dan wel iets meer aantrekken?
    Of toch onder lakentje?
    Of overdrijf ik weer?
    :D

18. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    mijn zoontje heeft een romper zonder mouwen, pyama en slaapzakje zonder mouwen. We stoppen hem nu ook in met lakentje of lakentje en dekentje omdat hij dan niet zijn hele bed door schuift.

19. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hier romper zonder mouwen en winterslaapzak . Zal dat niet te warm zijn ?

20. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Wij controleren haar nekje altijd even een half uur nadat ze is gaan slapen en nog een keer vlak voordat wij zelf gaan slapen. Voelt ze echt te warm / te heet aan, dan gaat er iets uit of zetten we het raam op een kier. Voelt ze te koud aan, dan trek ik haar heeeeeel zachtjes, zodat ze niet wakker wordt, een extra broekje of truitje aan.

Deel Deze Pagina