VTech V.Smile Cyber Pocket

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door namy, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namy

namy Lid

14 apr 2008
    43
    0
    0
    leidster
    den haag
    hallo
    ik heb een vraagje mijn zoontje van bijna 3 wil altijd met de nintendo ds van zijn nichtje spelen hij kan het nog niet maar ja probeer dat maar duidelijk te maken
    nu leek het mij misschien handiger om voor die vsmile pocket te gaan maar eerst wilde ik jullie ervaringen horen .

2. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    onze zoon wordt over een maand 3 en wilde graag een spelcomputer (zijn nichtjes hebben een nintendo ds).
    wij hebben een vtech mobigo gekocht. dit is de nieuwste versie (opvolger van de v smile heb ik begrepen) hij is wat compacter en heeft geen pennetje maar touchscreen (met de vingertjes) er zijn helaas nog niet erg veel spellen voor te krijgen, maar ze zijn druk aan het ontwikkelen geloof ik. de mobigo is hier een groot succes!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mijn dochter heeft de vsmilepocket..
    En dat vind ze echt wel leuk..
    via marktplaats zijn daar heel veel spellen voor te vinden.. in de winkel wat minder en daar zijn ze ook duur..
    Ze mag van ons niet zo vaak.. we willen geen scherm kindje:p
    Maar ze vind het geweldig

(nog een tip..mocht je deze kopen.. er zit geen accu enz bij..moet op batterijen.. in de winkel zijnde accu en netstroom enz erg duur.. via marktplaats was ik 10 euro kwijt voor netstroom en autolader)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin heeft m ook sinds zijn 3e en kan er prima mee overweg. En t is nog educatief ook.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.822
    4.198
    113
    Ik vind die dingen wel leuk maar ik vind dat er zo weinig spellen voor zijn

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sja, Justin heeft 9 spelletjes die hij speelt. T is net wat je niet veel noemt ;)

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.822
    4.198
    113
    Zijn er zoveel?
    Ik ben nl. vorige week in de speelgoed winkel geweest en bij bol.com gekeken maar zoveel kan ik er echt niet vinden. Kon er maar 2 of 3 vinden.

Deel Deze Pagina