Wat schopt het al hard: ohoh?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juenco, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Yep hier nog iemand met een zeer sterk en hard schoppend kind.
    Met 18 weken kon mijn mannetje haar al voelen schoppen en dat terwijl de placenta aan de voorkant ligt.

Tot nu toe heb ik er 's nachts niet zo heel veel last van omdat ze dan toch ook wel slaapt maar in de avond uren zit ze toch wel dwars af en toe.
    Echt zo'n harde voet tegen je ribben en een paar billen die heen en weer schuiven.
    Ach straks is ze geboen en dan ga ik het nog missen ook.

2. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant, alleen wel laag en ik voel de kleine vrij hoog schoppen. Sinds twee weken voelt mijn man hem ook en je kunt mijn buik af en toe echt zien bewegen.
    Wat die kleine allemaal doet daarbinnen is mij een raadsel. Lijkt wel op dubbele salto's en rek en strek oefeningen. Of zo'n karatetrap en dan gauw omdraaien. Af en toe is hij echt heel druk en voel ik hem overal in mijn buik. Maar ik vind het geweldig.:D

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

Oh als ik jullie verhalen lees kan ik echt niet wachten om het zelf ook te voelen,ik hoop dat ik niet al te lang hoef te wachten!!

4. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Zo leuk om te lezen, want op dit moment is mijn kleine volgens mij een breakdance in mijn buik aan het doen. Mijn vriend heeft hem of haar al een paar keer kunnen voelen en ik voel de kleine sinds een week of drie al vrij goed. Sinds vorige week begint het echt op karatetrapjes te lijken, maar zolang het niet tegen mijn organen, ribben etc. is geniet ik er met volle teugen van. Ik vind het zo GEZELLIG!!!

5. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi

Mijn beeb ligt al met zijn hoofdje naar beneden met zijn rugje links en de voetjes dus rechts en soms af en toe ligt ie weer het tegenovergestelde
    Naarmate je weken voorbij gaat komt het kind in de verdrukking te liggen en dan worden de schoppen alleen maar harder of zachter

Ik ben van alle kanten in mekaar getrapt om het lollig te zeggen
    en nu nog steeds hoor
    Denk dat het een prima voetballertje word of rugbyspeler ha ha ha

Maar ik voelde me beeb zo rond na de 20 weken wel

Liefs Tijgertje23

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hebben jullie het ook gevoel dat de handjes onderin aan het bewegen zijn echt heel raar gevoel
    Hij tikt ook weleens bij me bmm dat is pas raar gevoel lijkt net of er een zenuw geprikkelt word ha ha ha
    Lijkt net of er onderin gekriebelt wordt

En mijn buik is soms net de zee zoooo mooi beweeglijk
    Ik geniet ook met volle teugen
    Maar nu de baby zo in de verdrukking komt
    is het soms echt pijnlijk wel
    Maar ja loop ook al bijna aan het eind nog een goed 4 weekjes

7. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ook hier zo'n heerlijke druktemaker. Ons acrobaatje ligt bij voorkeur dwars, zodat ik hem in mijn zij en in mijn darmen (auw!) voel trappen, maar ik voel hem ook salto's draaien. Meestal ligt zijn koppie in mijn zij, maar soms voel ik zijn schedeltje ook helemaal bovenin bij mijn maag. Mijn man kan het ook voelen. Ik vind het zo fijn dat we dit kunnen delen!

Laat hem nog maar even schoppen, wurmen, draaien en kietelen. Over twee maanden is het voorgoed voorbij. En ik zal het nog missen...

8. Maia

Maia Niet meer actief

jaloers hier :D

ik voel onze Babe wel regelmatig, maar heel licht eigenlijk alleen maar :( en mijn man heeft hem/haar ook nog maar 2x echt goed gevoeld (wel wat vaker heel licht en vaag) dus ik zit echt te wachten tot het duidelijker gaat worden.
    Heb wel het idee dat sinds een paar dagen het een stuk duidelijker is (in elk geval voor mij) want ik voel hem/haar wel heel erg veel, maar manlief nog niet echt dus ik hoop wel dat dat snel komt :)

9. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Wacht maar, over twee weken is het misschien wel heel anders. Mijn man heeft 2 weken terug voor de eerste keer iets gevoeld. Nu bijna elke dag wel. Dus je kan je lol nog wel op. En ik ben maar twee weekjes verder dan jou.

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    @poeh30: als je naar banners gaat en alle stapjes volgt, staat er op een gegeven moment een code (adres, hoe je het ook noemt) voor forums. Als je die kopieert en plakt in het vakje voor je handtekening (in je profiel) heb je de banner onder je berichtjes staan.

11. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Hier schopt het kindje ook héél hard en ook erg vaak! Ik voelde het heel zachtjes in week 14, en in week 16 kon mijn man het al voelen! Ik heb een documentaire van national geographic op dvd, en daar zie je een foetus die een stapreflex oefent. Nu zou ik echt zweren dat ik dat gisteravond gevoeld had! Heel veel duidelijke trapjes op het zelfde punt met een bepaald ritme. Echt geweldig om te voelen! Soms trouwens ook een beetje bizar, als hij zich bijvoorbeeld van de ene naar de andere kant van de baarmoeder beweegt.:D:p

12. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Ik heb het ook, gister lagen mijn vriend en ik in bed en hij had zijn hand op mijn buik, begint ze toch echt 2 tot 3 keer zooooooooooooo hard te schoppen dat ik au zei en dat ik dacht dat mijn vriend dat met zijn hand deed, dus ik heel pissig WAT DOE JIJ NOU????? whahahahha hij echt meteen nou ik deed niks dat deed zij hoor ikke nou dat kan echt niet hoor, hij meteen nou ja je denkt toch niet dat ik zo hard met je buik zou doen, dus hij zijn hand er weer af en indd. toen deed ze het ook. Jeetje echt niet normaal en ik ben pas 24 weken zwanger.

Arme vriend van mij :)

13. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik voel ons kleintje al best lang!
    Alleen sinds 1,5 week doet het soms wat pijn.
    Hij/zij draait dan rond (voor mijn gevoel) en dan is het een soort rekkende pijn. Moeilijk uit te leggen! hahahaha! Belooft nog wat voor de komende 10 weken.... ;)
    Maar elke keer als ik de kleine voel, pijn of niet, is het heerlijk! :D

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jammer hoor..het is vandaag een keertje wat stiller. Dan zal het vanavond wel weer heel druk worden , denk ik...

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ons meisje is nu zelfs nog aardig druk. Gelukkig heeft ze nooit tegen mijn ribben lopen porren hahaha!!!

16. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    helaas is ze de laatste twee dagen wat rustig...:( Jammer, want het is inderdaad zo onwijs leuk! Ik concentreer me op de schopjes, maar ze ligt denk ik net even wat gedraaid. Nu ben ik zelf ook druk geweest de afgelopen dagen, dus dan voel je het ook wat minder.

Ik las laatst een schattig woordje hier op het forum: trappeltrutje...haha...nou hier dus ook een trappeltrutje :)

17. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik voelde mijn kleine jongen al met 16 weken en nu lijkt het wel of hij de hele dag wil schoppen en draaien :)

18. hier ook een druk kindje voel hem vanaaf 14 weken al en nu zie je het ook en voel je het ook aan de buiten kant mijne ligt in stuit nu en me blaas is vaak het doelwit haha en voel hem de heledag door gisteren voelde ik hem draaien denk een koprol of zo want zijn voetjes voel ik nog op me blaas haha.

Deel Deze Pagina