Dames, ik zit met een probleempje. Sinds een aantal weken krijg ik dagelijks hele vreemde mail. Ik krijg per dag zo'n 30 tot 40 mailtjes binnen, van vreemde mensen, maar ook vanaf mijn eigen emailadres, met daarin vacatures.. Vooral van mijn eigen adres naar mijn eigen adres vind ik raar, want het wordt ook verstuurd op tijden ik gewoon aan het werk ben. Er staat wel een antwoord mogelijkheid in, afkomstig van nationaljobnl.com dus een ...... @nationaljobnl.com Ik heb al een keer een mail geantwoord met het verzoek om dit te stoppen, want ik wordt er knettergek van en vind het bloed irritant. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?? Want inmiddels is ook het emailadres van mijn man aan de beurt!!
Ik zag dit net ook in mijn spam folder van mijn email, ik heb gmail en die plaatsen dit automatisch in de spam folder. Het schijnt dat dit gaat om 'spoofing' een email wordt verzonden met als retour of antwoord email adres het jouwe en zo lijkt het dat jij deze mail verstuurd. Ik denk dat dit een nieuwe spam actie is.
ben bang dat je spam bommetje hebt of zo. precies door te reageren wordt het nog erger. misschien je beveiliging hoger zetten ofo? succes want het zijn geen leuke dingen
Daar hebben wij ook last van met de zakelijke e-mail. Maar ik heb er helaas nog geen oplossing voor gevonden. Dus ik lees even mee!
Ik heb er ook last van alleen heb ik wel hotmail! Volgens de mail ben ik het ook zelf en het was gebeurd toen ik bij een vacature wou kijken op Banenmatch!!:x Kreeg direct een virus binnen direct verwijderd en sindsdien heb ik dit.Heb me ook gelijk afgemeld voor de nieuwsbrief!
Jah!! Banenmatch.. Hadden mijn man en ik allebei een account.. Meteen allebei afgemeld daar. Kijken of het stopt nu..
Tip: zet nooit je email adres ergens online, zoals op marktplaats of zo, dan kan je dit soort dingen grotendeels voorkomen. Er zijn namelijk programmatjes die het web afspeuren naar emailadressen en dan dit soort dingen sturen.
ik heb het ook, en ook een account bij banenmatch die ik nu gelijk ga opzeggen, het zijn ook allemaal mailtjes over werk in slecht nl.
Ik heb er ook last van. Nou ja last... Ze komen in de map Ongewenst. Leuk is het niet. En toevallig zat ik ook bij Banenmatch en heb me daar nog niet afgemeld. Zal ik eens doen, kijken of het helpt. Edit: Ik heb Google Chrome en die waarschuwt me dat Banenmatch malware distribueert.
Nou dan lijkt het er dus op dat banenmatch het probleem is.. Nu maar hopen dat het opgelost is, nu ik mijn email adres daar weggehaald heb..