Wat slik jij?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linda1984, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik alleen foliumzuurtabletten, voor de rest eet ik (meestal) gezond, drink weinig alcohol (misschien eens in de twee weken 2 glaasjes) en eet ik voldoende fruit en groente. Lijkt me voldoende toch?

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ linda.. heb je dan wel een eisprong?? je hebt soms ook dat je wel een lh piek heb, maar geen echte eisprong. Ik zou hiermee naar de dokter gaan!

3. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Geen flauw idee...Ik denk het wel: de eerste ronde had ik precies 13 dagen voor mijn menstruatie een positieve test van clear blue. De 2e ronde weet ik dat dus niet, maar had ik vooraf wel duidelijk vruchtbaar slijm:$. Maar ik was toevallig voor iets anders bij de huisarts begin juni en hij zei dat ik me voorlopig geen zorgen hoefde te maken. Bij de een kan de cyclus gelijk weer normaal verlopen terwijl een ander een half jaar moet wachten. Dus ik kijk het nog even aan.... als deze ronde langer gaat duren dan rond 2 ga ik naar de huisarts alvast. Dus dat is nog zo'n 5 weken:$

Maak me er weleens zorgen over hoor, maar ja probeer nog even mijn gemak te houden zeg maar hahaha

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Ik slik de etos zwanger worden pillen. Ik heb hier ook veel positieve verhalen over gehoord. Ik slik ze nog maar 2 weken dus kan er niks over zeggen nog.
    Maar als je het niet probeert dan kom je er nooit achter of ze werken. Ieder lichaam is anders en reageert dus ook anders op het gebruik van een bepaalde pil.
    Over deze pillen zijn natuurlijk ook negatieve reacties, maar ook veel positieve.
    Ik merk het vanzelf wel of ze zullen werken. ;)

5. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Hallo dames,

Ik breek hier even in, omdat ik dit onderwerp ertussen zag staan!

Ik zelf heb een miskraam gehad in december en wilde heel graag door gaan voor een nieuwe zwangerschap!
    Vooral omdat ik mijn miskraam heb gehad, werd ik elke maand onzeker over dat ik nog niet zwanger was!
    Nu omdat je als vrouw zijnde er toch onbewust er teveel mee bezig ben, kan het ook zijn dat het minder lukt!

Ik had op goed advies gekregen dat je VSM Sepia moet slikken!
    het is homopatisch en het schijnt dat je een soort stofje in je hersenen vrij maakt, waardoor je in je hoofd wat rustiger word!
    Ik heb het zelf 5 weken geslikt en zie mijn onderschrift!
    Ik heb het al vele vriendinnen aangeraden (die ook een mk hebben gehad en die al meer dan een jaar bezig waren) en die zijn ook allemaal door die pilletjes zwanger geworden!

Ik zeg niet dat je door die pillen zwanger kan worden, maar het maakt je rustiger!
    Het kost 12,50euro en je mag er 2 op een dag!
    Ik hoor alleen maar positieve verhalen met deze pilletjes!

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben!

Veel succes dames

gr
    angelique

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hallo allemaal

Ik ben begonnen met alleen foliumzuur, maar omdat cyclus 4 geen einde lijkt te krijgen (reeds 4* neg getest), ben ik geswitched naar de Etos zwanger worden en teunisbloemolie (kruidvat). Ik had juist best veel goede dingen gelezen over die etos pillen.

Arrghh als ik de reacties hier lees krijg ik weer twijfels. Toch maar weer stoppen met die etos pillen? Ieder lichaam is anders dat weet ik wel, maar toch. Ik ben momenteel al blij als ik gewoon weer een nieuwe cyclus kan starten :(.

Ik zag overigens dat bij de teunisbloemoliecapsules van de Etos 50 mg vitamine B6 zit (2500% ADH), en bij het Vitamine Informatie Bureau staat "Voor vitamine B6 is een veilige bovengrens vastgesteld van 25 mg per dag"! Die heb ik dus terug gebracht, lijkt me niet gezond (zit nl ook al in de 'zwanger worden'-pillen).

Deel Deze Pagina