Verschil innestelingsbloeding of menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fl01, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fl01

fl01 Actief lid

28 jun 2011
    277
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben in februari gestopt met de pil en tot dusver heb ik een onregelmatig cyclus (van 24 tot 36 dgn..). Zit nu op dag 30 en heb bloedverlies, dus dacht weer vooraf aan te kunnen beginnen. Maar lees nu ook over innestelingsbloeding. Maar hoe weet ik het verschil? Heb wel veel meer en langer (al 3 dgn) pijn in mn onderbuik dan normaal bij mn menstruatie.

2. lien123

lien123 Niet meer actief

Innestelingsbloeding is vaak korter en lichter dan een normale menstruatie. Hij komt vaak 10 dagen na je ei..dus ongeveer 4 dagen voor je menstruatie.

Dat had ik in ieder geval wel, ik dacht toen dat ik ongi was geworden maar was zwanger!

Bij mij duurde de innestelingsbloeding 3 dagen en was minder dan normaal.

3. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Ik heb ook bloedverlies sinds 5 dpo. Eerst was het bruin/rood en makkelijk met een inlegkruisje op te vangen. Nu zit ik al op 9 dpo en het wordt steeds iets meer. Heb vanochtend zelfs een tampon ingedaan :(. Ik hoopte stiekem ook op een innestelingsbloeding maar die hoop is ondertussen vervlogen.... Raar lijf....

4. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    De innestelingsbloeding was bij mij maar 3 drupjes roze en meer niet. Menstruatie is normaal 7 dagen en geen 2 dagen, echt bloed en donkerbruin verlies en geen licht roze, gaat gepaard met veel pijn en met innestelen geen pijn gehad. Innestelen was totaal anders dan menstruatie eigenlijk. Niet te vergelijken.

Deel Deze Pagina