Wanneer zou ik kunnen testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cherubin, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Misschien een stomme vraag hoor maar mijn spiraaltje is 1,5 week geleden verwijderd. Ik vermoed een paar dagen daarvoor mijn eisprong te hebben gehad en opbasis van het ritme waarmee ik met spiraal ongesteld werd had ik afgelopen weekend of uiterlijk komend weekend ongesteld moeten worden maar tot nu toe nog geen spoor daarvan.

Nu voel ik natuurlijk van alles maar ik heb geen idee of dat hoort bij dat mijn lichaam even van slag is na het verwijderen of dat we ontzettend veel mazzel zouden hebben.
    Ik ben al dagen bij vlagen echt ontzettend misselijk, moe en mijn darmen zijn steeds van slag. Daarbij echt heel emotioneel (niet handig op kantoor! )
    Maar dat hoeft allemaal niet zoveel te zeggen natuurlijk.

Maar zou het zin hebben om dit weekend te testen of kan ik beter een paar weken wachten of mijn cyclus toch van slag is? We hebben dit weekend en het weekend erop namelijk twee feesten en normaal gesproken zou daar wel alcohol worden genuttigd..en dan natuurlijk niet!

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

#2 Drieka, 23 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 sep 2014
    Je kan toch niet een bevrucht eitje hebben als je op het moment van de eisprong nog het spiraaltje had?

Een koperspiraal geeft koper af en daardoor worden de zaadcellen gedood en een Mirena spiraal daar krijg je niet eens een eisprong bij?

Als je spiraal verwijdert wordt dan kan je cyclus gewoon eventjes in de war zijn dus denk dat je dan niet kan weten wanneer je NOD is, pas nadat je echt menstrueert kan je eens verder kijken.

3. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    ik denk dat je het gewoon moet af wachten de kans is heel klein dat het gelukt is al deze maand..
    Maar anders zou ik gewoon wachten tot een week overtijd en vanaf dan elke week een goedkoop testje doen! die van de action werken ook echt prima hoor! succes! ik ga voor je duimen!

Deel Deze Pagina