Ghehe, lekker aardig van je om mij te verleiden met dropjes:x. *neemt als troost nog maar een antiflu'tje*
Hahah!! Trouwens...nu boven dit topic: reclame van online snoepwinkel, haha! Dusse Niekepiek, ik weet niet wat hun bezorgtijden zijn
ohohoh hier hele slechte avond... net even de frituur aangehad en 2 kaassoufles en wat loempia'tjes gefrituurd, daarna een turkse pizza en heb nu net een snickers op. Getver, word een beetje misselijk nu ik dit zo 'hardop' typ... "doen we normaal noooit hoor"
Laat er niemand aan de kroketten zitten, laat er niemand aan de kroketten zitten, laat er niemand aan de kroketten zitten..
Whahaha goeie tip! Helaas zie ik hierboven mijn scherm alleen maar afvalreclames, niet echt bevoordelijk dus hehe. Zou het een hint zijn? *legt het volgende antiflu'tje weer terug in de zak*
Zo nu stop ik, ben d'r helemaal klaar mee. Ik ga me wel verlekkeren aan alle heerlijke dingen die hier voorbij komen.
Hahaha herkenbaar! Als er echt niets in huis is wil ik nog wel eens een warme chocomelk klaar maken van die zakjes waar cacaopoeder in zit hihihi