Rond de tijd dat de TS dit topic opende had ik net m'n avond eten op.. Hahahaha. God wat is het wennen met een kleintje.. Heel mm ritme naar de klote hahaha
Stokbrood met gerookte zalm en een dip. Mijn dochter is helaas zojuist wakker geworden en zit nu ook mee te smullen, dat is dan weer net niet de bedoeling.
Het laatste beetje chocolade rozijnen die over waren van het weekend. Slechter dan slecht heb ik er een glaasje cola light bij.
Bastognekoeken die ik over had na het maken van een no-bake taart (kruimelbodem). En ik vind die koeken niet eens echt lekker haha wat ik wél erg lekker vind zijn ferrero rochés.. als ik zo'n doosje heb moet iedereen snel zijn als ze er ook een willen anders zijn ze zo op
Haha!!! Wat werden er eigenlijk veel ijsjes gegeten! Daar heb ik nou nooit zin in, behalve als ze bij de italiaan vandaan komen...
Niets! Ik moet dringend afvallen na 2 dagen choco-eitjes vreten. Heb net wel een boterham met pasta op en zou het liefste heel de pastapot leegvreten. Maar ik zag dat 15 g pasta 85 kilocalorieen is dus dat doe ik niet! *shock*