Beide kids liggen ziek op bed terwijl het etenstijd is. Ik heb vreselijk trek en heb al een halve zak chips leeg. Ga nu verder met de koektrommel. Heb er inmiddels al drie op.. Als de kids erbij waren zou ik dit nooit doen maar ow wat is het lekker! Voel me straks vast naar van al die suiker blegh
Op het moment niets. Maar ben verslaafd aan de extra romige chocolade van milka Eet zo een hele reep op s avonds.
Ja hier wel. Zijn mini ijsjes. Maar dan nog. Mochten van mij wel wat groter. Ik kan heel weinig eten verdragen. En die ijsjes gaan perfect
Net een broodje met aardbeien dochter een broodje salami.. Nu samen een bord vol aardbeien en peer heerlijk
Ik neem net even een bastogne koekje samen met m'n dochter. Gevaarlijke koekjes zijn dat. Ik eet er zo een pak van leeg!
Toppunt van mijn luiheid hahahahahahaha Als ik ff naar de stad zou gaan heb ik dat ding eerder hier dan dat ik m zou laten brengen Maar dan zou ik ook terug komen met een slushie en een halve warme rookworst van de hema met mosterd hahahahahahaha